Web Analytics Made Easy - Statcounter

با مشارکت تعدادی از عکاسان مطرح، نمایشگاه عکس گروهی طنز در مشهدمقدس برپا می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، نمایشگاه گروهی عکس با موضوع کمی بخندیم در محل نگارخانه گلستانه مشهد برگزار می‌شود.

قدیر وقاری شورچه؛ دبیر این نمایشگاه اظهار داشت: انجمن عکاسان خراسان رضوی در راستای رسالت و فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود این بار اقدام به برگزاری این نمایشگاه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقاری شورچه ادامه داد: این نمایشگاه ساعت ۱۷ پنجم اسفندماه سال جاری افتتاح و تا تاریخ دهم اسفندماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و ۱۷ الی ۱۹ در نگارخانه گلستانه واقع در چهاراه بیسیم؛ خیابان جهاد؛ جهاد ۳ شماره ۱۹ به روی علاقمندان برای بازدید عمومی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی گشوده خواهد بود.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه آثار عکاسان هاشم جواد زاده؛ تقی بخشی راد؛ سید جلیل حسینی زهرایی؛ قدیر وقاری شورچه؛  علیرضا عطاریانی؛ شرمین نصیری؛ اسحاق ریگی؛ محمدرضا پهلوان؛ سید جواد سیدی  علی کریمی رستگار؛ امیر حاجی عباسی مجتبی حسن پور؛ سعید ربیع زاده؛ مهدی وقاری شورچه؛ سید مهدی امیری احمدمحسنیان،  محسن شاکری؛ راضیه بابازاده و  یاسمن آتار مشک به نمایش درخواهد آمد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نمایشگاه گروهی عکس عکس طنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۹۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طالبی پور ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: جشنواره کوچ تا یکم خردادماه در پارک ولایت یاسوج برپا خواهد شد.

وی عنوان کرد: این جشنواره، با هدف معرفی آداب‌و رسوم و سنت‌های مردم استان و احیای این سنت‌ها برگزار می‌شود.

طالبی پور با بیان اینکه جشنواره ملی کوچ فرهنگ اقوام، عشایر ایران را با نماد کوچ معرفی می‌کند، گفت: در تقویم جشنواره‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی این جشنواره به نام کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده است.

وی افزود: یکی از راهکارهای مهم برای معرفی ظرفیت‌های استان برگزاری جشنواره و همایش‌ها در سطح ملی است و در طول سالیان اخیر با برگزاری جشنواره کوچ، بخشی از ظرفیت‌های گردشگری در بخش‌های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد به ایران و جهان معرفی‌شده است.

کد خبر 6097380

دیگر خبرها

  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • ربات‌های حلزونی برای عملیات نجات و حرکت روی سیارات
  • برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد
  • عکاسان برای مشارکت در پروژه‌های سینمایی مجوز بگیرند
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • عزای امام صادق در انار برپا شد