Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@13:52:59 GMT

تصاویر/مردمان روستا

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۹۱۵۳

تصاویر/مردمان روستا

روستاها با زیبایی‌های مناظر طبیعی‌شان، با خانه‌های کاه گلی، غذاهای سالم محلی در ذهن‌ها ماندگار شده‌اند.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روستاها با زیبایی‌های مناظر طبیعی‌شان، با خانه‌های کاه گلی، سنگی و گاه چوبی‌شان، با مردمان پاک و باصفایشان، با هوای تازه، زندگی‌های ساده، غذاهای سالم محلی در ذهن‌ها ماندگار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر این گزارش مربوط به سوادکوه استان مازندران است.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی در سطح استان کرمانشاه

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: در پی سامانه قوی مستقر در سطح استان، هشدار نارنجی صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، افشین یگانه امروز _ شنبه پانزدهم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران در خصوص بارش‌های شدید چند روز اخیر در سطح استان کرمانشاه اظهار کرد: در پی سامانه قوی مستقر در استان، هشدار سطح نارنجی صادر شد.

وی با اشاره به شدت بارش در ثلاث باباجانی به آب گرفتگی پل‌های ارتباطی برخی از روستاهای این شهرستان اشاره کرد و گفت: برخی از جاده آسفالت روستاها هم تخریب شده که راهداری در جاده‌ها فعال و محورها را باز می‌کند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه، از رفع انسداد راه در جوانرود به علت ریزش کوه خبر داد و گفت: هم‌استانی تا روز یکشنبه از سفرهای غیرضروری اجتناب و در صورت ضرورت وضعیت راه‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ راهداری جویا شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه: بر اساس اعلام هواشناسی استان کرمانشاه، امروز هم به تناوب شاهد بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق، رگبار و آب گرفتگی معابر و رواناب در سطح استان خواهیم بود در ادامه در روز یکشنبه از شدت بارش در استان کاسته و اما در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با عبور موج ناپایداری مجدداً شاهد بارش‌های همراه با رعدوبرق در نیمه شمالی استان خواهیم بود.

قابل ذکر است، بارش شدید باران از روز چهارشنبه تا با امروز سبب طغیان رودخانه‌ها، جاری شدن سیلاب‌ها در شهر و روستاها و تخریب راه و پل در نقاط مختلف استان کرمانشاه شده است.

شدت بارش باران بیشتر در ثلاث باباجانی، روانسر، جوانرود و صحنه گزارش شده به‌طوری که پس از طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی از روستاها به سیلاب هم رسیده و راه‌های ارتباطی برخی از روستاها هم قطع شده است.

کد خبر 750476

دیگر خبرها

  • تاریخ مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش اعلام شد
  • صدور هشدار نارنجی در سطح استان کرمانشاه
  • مراسم تشییع صدای ماندگار ورزش یکشنبه برگزار می شود
  • آب‌گرفتگی شدید در روستاها و جاده‌های پلدختر
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • خاموشی صدایی ماندگار
  • خاموشی صدای ماندگار ورزش