Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:21:06 GMT

بهانه تا کجا آقای کومان؟ خودکشی دسته جمعی در نوکمپ

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۹۴۰۱

بهانه تا کجا آقای کومان؟ خودکشی دسته جمعی در نوکمپ

بارسلونا فقط باید در نوکمپ کادیز را شکست می داد... با کمال احترام به کادیز، این واقعا کار سختی نبود اما کاتالان ها از پس این کار هم برنیامدند!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حالی که نیاز مبرمی به برد برابر تیم کادیز داشت تا در کورس قهرمانی لالیگا باقی بماند، برتری 1-0 را در دقیقه 88 بازی با یک خطای پنالتی از دست داد و بازی برده را با تساوی عوض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تساوی بارسلونا برابر تیم کادیز بازتاب گسترده ای در رسانه های اسپانیایی داشت و روبرتو پالمومار سردبیر ارشد مارکا نیز در مقاله ای تند و تیز به اوضاع نگران کننده این تیم در هفته ای اخیر پرداخت.

 

 

 

 

"بارسلونا برای باقی ماندن در کورس قهرمانی، با توجه به شکست این هفته اتلتیکو مادرید صدرنشین و برد رئال مادرید، فقط به برد برابر کادیز در نوکمپ نیاز داشت.

اگر این موضوع هم انگیزه کافی برای بارسا نیست که به پیروزی برسد، دیگر چه چیزی می تواند کاتالان ها را برای برد بر سر شوق بیاورد؟

هر تیمی برای برد به ابزار تکنیکی، تاکتیکی و همچنین احساسی نیاز دارد. بارسا هیچکدام از این ابزار را در اختیار نداشت.

کاتالان ها طوری قدم به این بازی گذاشتند که انگار نه در یک مسابقه حساس برای پیروزی بلکه در یک دورهمی حوصله سر بر شرکت کرده اند. سرعت آنها در زمین آنقدر آهسته و کند بود که می شد گمان برد دکتر برای بلوگرانا تجویز کرده فقط 90 دقیقه قدم بزنند و به خودشان فشار نیاورند.

 

 

 

بازی افتضاح بارسا را پنالتی دادن لنگله تکمیل کرد؛ بازیکنی که اصلا مشخص نیست وظیفه اش در این تیم به اصطلاح تراز اول چیست!

کومان روز گذشته و پس از تساوی 1-0 برابر کادیز گفت که این تساوی بیش از باخت 4-1 برابر PSG در چمپیونزلیگ او را ناامید و مایوس کرده است. چطور می شود مایوس نشد؟

 

روز سه شنبه برابر پی اس جی، یک تریلی هجده چرخ سه اکسله از روی بارسا رد شد، دیروز اما این تیم، خودش به خودش شلیک کرد.

 

کومان اول از همه. رونالد کومان همیشه جوری صحبت می کند که تمام تقصیرات به گردن بازیکنان می افتد، انگار که او هیچ ربطی به نتیجه نگرفتن تیم و نداشتن سبک بازی مشخص، که اتفاقا دقیقا به او مربوط است، ندارد.

 

پنالتی لنگه به گردن لنگله است و تقصیر کومان نیست، اما 88 دقیقه قبلی بازی همانقدر به کومان مربوط است که به بازیکنان او.

 

 

 

اینکه هواداران در ورزشگاه ها حضور ندارند به نفع بارسلوناست چرا که حداقل از نزدیک شاهد این سقوط نیستند.

مشکلات اقتصادی و اجتماعی این تیم هنوز حل نشده و مسئله آینده نامعلوم مسی را هم اضافه کنید..... اوضاع در بارسا مثل یک خودکشی دسته جمعی است."

رونالد کومان (سرمربی) لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۹۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر

گزارش‌ها حاکی از آن است که امروز (شنبه) طبق روال هفته‌های گذشته، تجمع اعتراضی در پایتخت انگلیس برای حمایت از غزه شکل گرفته است. 

به گزارش ایستگاه رادیویی ال‌بی‌سی، «کمپین همبستگی با فلسطین» این راهپیمایی را سازماندهی کرده است. «بن جمال» مدیر این گروه حامی فلسطین می‌گوید: «با کشف گور‌های دسته‌جمعی فلسطینیان در غزه اکنون گروه عظیمی از مردم انگلیس خواستار آتش‌بس فوری و پایان دادن به فروش تسلیحات به اسرائیل هستند». وی همچنین اشاره کرد افرادی که به این راهپیمایی آمده‌اند، در «سمت درست تاریخ» ایستاده‌اند.

گفته شده که جرمی کوربین، رهبر سابق حزب کارگر انگلیس نیز در این تظاهرات حضور دارد. همچنین گفته می‌شود حضور نیرو‌های پلیس در شهر لندن پررنگ است. 

 روز گذشته مقامات غزه به جستجو در گور‌های دسته‌جمعی در بیمارستان‌های جنوب این نوار محاصره شده پایان داده و اعلام کردند که در مجموع ۳۹۲ جسد کشف شده است. شواهدی وجود دارد که شهدا شکنجه یا اعدام شده‌اند. همچنین احتمال زنده به گور شدن برخی از اجساد نیز مطرح شده است. 

این مسئله واکنش مقامات بین‌المللی را در پی داشته است. همزمان با کشف این گور‌های دسته‌جمعی، موجی از اعتراضات نیز در دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی آغاز شد. 

دانشجویان در این تظاهرات که در حال گسترش به اروپا و استرالیا است، خواستار قطع هرگونه رابطه با شرکت‌هایی هستند که به نحوی با رژیم صهیونیستی ارتباط دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • شادی دسته‌جمعی برای گل انفرادی ارونوف (عکس)
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!