Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:28:57 GMT

۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کوهبنان کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۹۴۷۸

۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کوهبنان کشف شد

به گزارش ایرنا،  سردار عبدالرضا ناظری روز دوشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر هنگام پایش محور کوهبنان به بهاباد استان یزد یک دستگاه تانکر عبوری را به منظور بررسی متوقف کردند.

 وی بیان کرد: در بررسی انجام شده مشخص شد این کامیون حامل ۳۲ هزار لیتر گازوئیل فاقد مجوز حمل است که به منظور قاچاق به مقصد مناطق شرقی کشور بارگیری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به معرفی راننده این تانکر به مراجع قضایی تاکید کرد: یکی از الویت های اصلی پلیس، مبارزه با معضل زیانبار قاچاق به ویژه سوخت و اقلام مصرفی و خوراکی است که به نوبه خود تلاش می کنیم در پی برخورد با افراد سودجو و منفعت طلب، زمینه آسیب به عرصه های تولید و اشتغال داخلی ایجاد نشود.

ماموران پلیس ارزوئیه رشوه ۴۰۰ میلیون ریالی را رد کردند

رییس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان از رد پیشنهاد رشوه ۴۰۰ میلیون ریالی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارزوئیه خبر داد.

سرهنگ اسماعیل کشتکار افزود: ماموران تیم گشت پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ارزوئیه  هنگام پایش محور دولت آباد - ارزوئیه یک دستگاه وانت عبوری را متوقف و در بازرسی از آن ۳۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

وی تصریح کرد: راننده این خودرو به منظور رهایی از قانون مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال را به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد می دهد، اما ماموران پلیس نیز با مناعت طبع و صحت عمل این مبلغ را صورتجلسه و متهم مورد نظر را با تشکیل پرونده به جرم حمل مواد مخدر و همچین پیشنهاد رشوه به مرجع قضائی معرفی کردند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان کرمان اظهار داشت: این اقدام به جا و شایسته کارکنان که از اتکا به موازین اخلاقی و آموزه های دینی نشات می گیرد نمایانگر شان و جایگاه حقیقی کارکنان خدوم مجموعه انتظامی است که از زمینه های سو استفاده افراد سودجو و فرصت طلب نیز پیشگیری خواهد کرد.

شهرستان کورهبنان در فاصله ۱۸۰ کیلومتری شمال مرکز استان واقع شده است.   

برچسب‌ها قاچاق سوخت کوهبنان کالای قاچاق ارزوئیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قاچاق سوخت کوهبنان کالای قاچاق قاچاق سوخت کوهبنان کالای قاچاق ارزوئیه اخبار کنکور ماموران پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۹۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان

سردار مهدی حاجیان شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه این شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان کرد.

سردار حاجیان بیان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت و افراد قاچاقچی از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه طی سال جاری است.

کد خبر 6097228

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی