Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@02:07:45 GMT

برگزار ی هرگونه مراسم در کرج ممنوع است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۰۹۹۵۱۹

برگزار ی هرگونه مراسم در کرج ممنوع است

البرز- رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از ممنوعیت مجدد برگزاری هرگونه مراسم عزاداری در بهشت سکینه (س) خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین،حمیدرضا عسگری اظهار کرد: طبق مصوبه این ستاد و اعلام رئیس شورای تأمین شهرستان کرج، برگزاری هرگونه تجمع، همایش،عروسی،عزا و... ممنوع است و خاطیان به‌عنوان مجرم شناخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه هم‌اکنون شاهد خیز موج چهارم کرونا هستیم، باید محدودیت‌های جدید اعمال شود تا بتوان از شیوع نوع جدید بیماری جلوگیری کرد.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: طبق مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا، هرگونه تجمع و برگزاری مراسم عزاداری در محل آرامستان بهشت سکینه (س) کرج ممنوع است و محدودیت‌های تردد اعمال خواهد شد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مراسم ترحیم استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۹۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر

نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس استان کرمان به همت سازمان بسیج هنرمندان استان و اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» روز گذشته به همت سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس استان کرمان، دانش آموزان و معلمان بسیجی برگزار شد. در این همایش عباسپور رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان، حمیدرضا صابری رئیس انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان و بهمنی مسئول امور هنری اداره کل آموزش و پرورش استان نیز حضور داشتند.

در حاشیه برگزاری این همایش حمیدرضا صابری رئیس انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: نخستین همایش خوشنویسی کاتبان وحی توسط انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه خوشنویسی هنری مقدس و ماندگار در خدمت حق و حقیقت است، ادامه داد: قرآن و آیات کلام الله مجید برکات و ثمرات بی‌بدیل در رشد و شکوفایی اندیشه والای انسانی دارد و بی تردید وقتی هنر خوشنویسی به خدمت کتاب قرآن در می‌آید اعتلا پیدا می‌کند.

رئیس انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان با اهداف برگزاری این همایش نیز اشاره کرد و گفت: کشور ما در عرصه هنر خوشنویسی، پیشتاز بوده و به دنبال ترویج فرهنگ و معارف قرآنی با استفاده از ابزار هنر هستیم.

وی با بیان اینکه نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» در کرمان با حضور جمعی از هنرمندان خوشنویس، دانش آموزان و معلمان بسیجی برگزار شد، افزود: در این همایش هر کدام از هنرمندان خوشنویس یک یا چند آیه از قرآن را کتابت کردند.

صابری با اشاره به برگزاری این همایش در سال‌های بعد خبر داد و گفت: آثار کتابت شده به صورت نمایشگاه در معرض دید عموم قرار داده می‌شود و به دنبال چاپ این آثار نیز هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • خبر خوب برای مستاجران ؛ اجاره‌بها زیاد ممنوع !
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران