Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حجت نظری که به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال اظهار  و پست آذری جهرمی علیه این باشگاه گفت: آقای آذری  جهرمی خودش اعلام کرد این موضوع را در قالب وزیر اعلام نکرده و مثل یک هوادار آن مطرح کرده است. باشگاه استقلال هم پاسخی به صحبت‌های هواداری نمی‌دهد چون در شان ما نیست این کار را انجام بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی  با اشاره به کمک‌های اسپانسر باشگاه استقلال افزود: وعده‌هایی به ما ارائه شده تا جایی اگر نیاز باشد حتی کمک‌های ارزی هم به ما انجام بدهند. در این بین آقای آصفی هم با توجه به تجاربی که در این حوزه دارند ورود خواهد کرد. کارگزار باشگاه در این مدت زحمات زیادی کشیده و بعد از این هم در کنار ما خواهد بود.

سخنگوی استقلال در خصوص اینکه آیا باشگاه در انتخابات به علی کریمی رای می‌دهد یا خیر گفت: ما در این زمینه هنوز جلسه‌ای نداشتیم و تصمیم نهایی را هنوز اتخاذ نکرده‌ایم. همه گزینه‌ها را مد نظر داریم و اگر نیاز باشد با مدیرعامل و هیات مدیره جلسه خواهیم داشت. در مجموع منافع استقلال را در نظر می‌گیریم، ممکن است این تصمیم گیری علنی و یا غیر علنی گرفته شود اما منافع باشگاه لحاظ می‌شود.

نظری در پاسخ به این سوال که آورده هیات مدیره برای باشگاه استقلال چه بوده است عنوان کرد: ما از ابتدا فعالیت‌های باشگاه را در هیات مدیره بخش بندی کردیم و قرار است هر کدام از اعضای هر کدام به مدیرعامل کمک کنند. من در حوزه فرهنگی-رسانه، عبدیان در حوزه ورزشی، خلیل‌زاده در حوزه اقتصادی و آصفی در حوزه بین الملل به مدیرعامل کمک خواهد کرد. مطمئنا همه کسانی که به عنوان نماینده استقلال مشغول فعالیت هستند تا روزی که در این باشگاه مسئولیت دارند بهترین اتفاقات را رقم خواهند زد. فعالیت‌هایی هم آغاز شده که در حال به ثمر نشستن است.

وی ادامه داد: متاسفانه فضای رسانه‌ای ما به شکلی است که مملو از غیر واقعی بودن است. بعضا برخی اخبار را تکذیب و برخی مواقع هم آنها را تکذیب نمی‌کنیم. به این دلیل خیلی از اقدامات که رقم خورده در کوران این اخبار گم شده است. در این مدت هم نتوانستیم روی کارهای صورت گرفته و نشان دادن آنها به هواداران تمرکز کنیم. این اتفاق در ماه‌های آتی رخ می‌دهد. در ماه‌های آتی گزارشی به مردم ارائه می‌کنیم تا آنها بدانند بر اساس قانون تجارت عمل کردیم. البته ضعف‌هایی داشته ایم ولی به دنبال اضافه کردن نقاط قوت هستیم.

سخنگوی استقلال در خصوص ناراحتی اعضای هیات مدیره از فکری درست است یا خیر گفت: در این دو روز شایعه شده که در نشست هیات مدیره تماسی از طرف آقای وزیر با اعضای هیات مدیره گرفته شده و به ما اعلام شده که از آقای فکری حمایت کنید ولی از اساسا این موضوع این کذب است. مطمئنا در این چند روز دیدید که از سرمربی تیم حمایت کرده‌ایم و حمایت خواهیم کرد. همیشه تلاش کردیم تا استقلال بهترین نتایج را بگیریم. ممکن است ضعف‌هایی داشته باشیم ولی مطمئنا در ادامه راه  پیرامون این مساله صحبت خواهیم کرد.

ادامه دارد...

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال نشست هیات مدیره باشگاه استقلال مهدی عبدیان اسماعیل خلیل زاده باشگاه استقلال هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!

 
به گزارش تابناک به نقل از اطلاعات آنلاین، علی رغبتی مشاور وزیر ورزش و جوانان درباره نظارت بر ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: در قانون اهداف وزارت ورزش، این وزارتخانه ناظر بر کلیه فعالیت فدراسیون‌ها و باشگاه‌ها است. ما یک قانونی داریم قانون تاسیس باشگاه‌ها و ورزشگاه توسط مردم با نظارت دولت و صدور پروانه باشگاه‌ها و مقررارت آن را در اختیار وزارت ورزش قرار داده است. حتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم باید هر ۳ سال یک بار باید تمدید پروانه کنند. ما در این جا یک نظارت قانونی داریم. در وهله دوم درباره مقررات فیرپلی مالی و ما سپردیم به فدراسیون‌ها و ما حضور کارشناسی داریم. پرسپولیس و استقلال به تنهایی ارزش ندارند و در جمع لیگ ارزش دارند.

 وی افزود: انتخاب اعضای هیات مدیره و مدیران عامل باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس دخالتی نداریم. انتخاب این افراد با خودشان است. درباره انتخاب اعضای هیات مدیره حتما قوانینی بر آن حاکم است، چه از حیث قوانینی که از سمت قانون تجارت و سازمان خصوصی سازی در نظر گرفته می‌شود.

وی درباره تغییرات مدیران عامل سرخابی‌ها گفت: ما پیشنهاد می‌کنیم از مدیران تا پایان فصل حمایت کنند تا باشگاه‌ها به سرانجام برسند. می‌توانند هر تصمیمی بخواهند بگیرند، وزارت ورزش و جوانان آمادگی مشورت را دارد و اگر کمکی بخواهند کمک می‌کند، اما قطعا در انتخاب مدیران هر دو باشگاه هیچ دخالتی نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • وزارت ورزش: فعلا این دو مدیر را برکنار نکنید!
  • وانگ یی: روابط پکن-واشنگتن رو به ثبات است/ بلینکن: آمریکا از استقلال تایوان حمایت نمی‌کند
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان