Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمسعود شجاعی طباطبایی هنرمند کاریکاتوریست و مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری، جدیدترین طرح‌های کارتونی خود در ادامه مجموعه «کرونا» و «فاصله‌گذاری اجتماعی» خلق کرده است.

در یکی از این طرح‌های کارتونی، به موضوع پروتکل‌های بهداشتی پرداخته شده است. در این طرح تاکید شده که ماسک زدن، شستشوی دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی از ملزومات مقابله با ویروس و بیماری کووید ۱۹ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح دیگر نیز چند ماشین با رعایت فاصله از هم در حال حرکت هستند که در واقع طعنه‌ای به طبقه اجتماعی نیز است.

سیدمسعود شجاعی طباطبایی درباره این طرح‌های کارتونی به خبرنگار مهر گفت: مردم واقعاً از این فاصله طبقاتی و حتی نجومی بین بعضی از مسئولان و خودشان به ستوه آمده‌اند، در عین حال با آمدن ویروس جهش یافته کووید ۱۹، توجه به نکات و پروتکل‌های بهداشتی خیلی لازم است!

کد خبر 5153565

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مسعود شجاعی طباطبایی مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری فاصله گذاری اجتماعی کاریکاتور سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر جشنواره موسیقی فجر فیلم کوتاه موسیقی ایرانی کنسرت آنلاین فیلم سینمایی ویروس کرونا تئاتر ایران شبکه دو سیما برنامه تلویزیونی جشنواره فیلم رضوی حوزه هنری جشنواره فیلم موج کیش کنسرت اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش قدس خراسان، به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار حمید خدیوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در ساعت ۱۶:۱۱ دقیقه عصر امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه، حادثه فرونشست زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله تیم عملیاتی از ایستگاه۵۱ به محل حادثه اعزام شدند.

افسر نگهبان ِآتش نشانی مشهد ادامه داد: با حضور تیم عملیاتی مشخص شد فرونشست به عمق ۲ متر و ابعاد ۲ در ۲ به دلیل بارش باران و نشت از طرح اگو به زیر آسفالت اتفاق افتاده است.

وی گفت: با توجه به فرونشست عمیق و ایجاد حفره با قطر زیاد، یک طرف از بلوار کلاهدوز مسدود شد، همچنین از هر گونه تردد در این ناحیه جلوگیری به عمل ِآمد و پس از انجام عملیات رفع خطر، محل تحویل اداره آب و فاضلاب گردید.

دیگر خبرها

  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع خیابان کلاهدوز و قاضی طباطبایی مشهد
  • فرونشست عمیق زمین در تقاطع کلاهدوز و قاضی طباطبایی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد
  • عکس| جدیدترین پست اینستاگرامی بهنوش طباطبایی در حرم امام رضا(ع)
  • چرایی برابری فضیلت زیارت عبدالعظیم(ع) و امام حسین(ع)
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری