Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشمی گفت: پس از دریافت پاسخ آزمایشگاه، اگر نظر قطعی برای فروش گندم‌ها باشد، با نظارت صورت‌گرفته اقدام به فروش این گندم‌ها به شرکت جهان الکل خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد هاشمی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر در گفتگو با سپاس اظهار کرد: بعد از اعلام نظر مراجع نظارتی و توقف امحاء گندم‌های فاسد شده، آن بخشی از گندم‌ها که قابلیت استفاده نداشت امحاء شد و کارشناسی را برای تعیین قیمت گندم‌های موجود تعیین کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر گفت: نمونه‌ای از این گندم‌ها را برای آزمایش مجدد به آزمایشگاه ارسال کرده‌ایم.

هاشمی با بیان اینکه منتظر دریافت پاسخ از آزمایشگاه هستیم، افزود: پس از دریافت پاسخ آزمایشگاه، اگر نظر قطعی برای فروش گندم‌ها باشد، با نظارت صورت گرفته اقدام به فروش این گندم‌ها به شرکت جهان الکل خواهیم کرد.


انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گندم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۰۹۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام وام سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال + جزئیات و لینک سایت https://1649.ir

دریافت تسهیلات از طریق سامانه https://1649.ir و پس از ارسال فرم، بارگذاری مدارک و انجام ارزیابی اولیه توسط کارشناسان و ارسال درخواست به ادارات کل ارتباطات استانی موردنظر انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ثبت‌نام اعطای وام به کسب‌وکارهای فعال در حوزه اقتصاد دیجیتال توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران آغاز شد.

شرایط دریافت وام حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال

این وام به دسته‌ای از کسب و کارهای حقیقی، حقوقی و صنفی تعلق می‌گیرد که دارای حداقل سه ماه سابقه فعالیت در زمینه فروش کالا و یا ارائه خدمات بر روی سکوهای مشمول هستند. این سکوها شامل ایتا، روبیکا، سروش پلاس، شیپور، کسبینو، آی گپ و بله می‌شود.

دریافت وام حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال

متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به سامانه ۱۶۴۹ به نشانی https://1649.ir، «شیوه‌نامه اعطای تسهیلات به کسب و کارهای حوزه اقتصاد دیجیتال» را مطالعه کنند. پس از ارسال فرم، بارگذاری مدارک و انجام ارزیابی اولیه توسط کارشناسان، درخواست به ادارات کل ارتباطات استانی موردنظر ارسال می‌شود و پس از مشخص شدن نتیجه نهایی، به بانک عامل جهت پرداخت، ارسال خواهد شد.

سقف وام حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال

سقف این تسهیلات مبلغ پنج میلیارد ریال برای کسب و کارهای حقوقی، سه میلیارد ریال برای کسب‌وکارهای صنفی و دو میلیارد ریال برای کسب و کارهای حقیقی است. نرخ سود آن ۱۵/۳۳ درصد، دارای شش ماه تا یک سال تنفس و بازپرداخت سه ساله است.

کد خبر 751839

دیگر خبرها

  • ثبت نام وام سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال + جزئیات و لینک سایت https://1649.ir
  • ببینید | پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده
  • روش دریافت وام های کسب و کار اعلام شد
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • وضعیت خرید گندم در استان بوشهر مطلوب است
  • هنیه: پاسخ حماس به طرح پیشنهادی جهت توقف جنگ ارسال شده است
  • اندرویدی ها از وجود این فایل مخرب بی خبر هستند
  • ارسال فایل ۱۰۳ هزار تن گندم خریداری شده به بانک کشاورزی ایلام
  • هشدار مایکروسافت به اندرویدی‌ها
  • اندرویدی‌ها از وجود این فایل مخرب بی‌خبر هستند