Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@16:26:04 GMT

چه خبر از پهپاد پستی؟

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۰۰۰۵

مدیر عامل شرکت پست کشور گفت: اگر مجوز‌های لازم برای طرح پهپاد پستی صادر شود، احتمالا این طرح در سال آینده اجرایی خواهد شد.

خبرگزاری میزان - باشگاه خبرنگاران نوشت: رمضانعلی سبحانی فر مدیر عامل شرکت پست کشور با اشاره به آخرین وضعیت پهپاد پستی در کشور گفت: شرایط پهپاد را از بخش علمی و پژوهشگاه طرف قراردادمان پیگیری می‌کنیم و بحث تکمیل و مجوز‌های لازم را دنبال می‌کنیم تا هرچه سریع‌تر این طرح اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سبحانی‌فر در خصوص زمان استفاده از پهپاد پستی تصریح کرد:  این موضوع موکول به دریافت مجوز‌های لازم از نهاد‌های مربوطه و همکاری شرکت‌های خصوصی است.

او افزود: به طور کلی اگر هر چه سریع‌تر مجوز‌های لازم صادر شود، امیدواریم در سال ۱۴۰۰ این طرح اجرایی شود.

مدیر عامل شرکت پست کشور اضافه کرد: خرید آنلاین از طریق فروشگاه‌های مختلف انجام می‌شود، برخی از این فروشگاه‌ها با شرکت پست طرف قرارداد هستند که در این صورت به محض خریداری، محصول از طریق شرکت پست توزیع می‌شود.

این مقام مسئول در پایان بیان کرد: خوشبختانه زیر ساخت‌های این طرح فراهم شده و مشکل خاصی در این زمینه نداریم و این بخش در حال توسعه یافتن است.

بیشتر بخوانید: سقف انتقال کارت به کارت در سال ۹۹ افزایش یافت

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: پهباد پستی شرکت پست

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پهباد پستی شرکت پست مجوز های لازم پهپاد پستی شرکت پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کاظم آل صادق ظهر دوشنبه به همراه وزیر داخلی عراق از مرزهای زرباطیه عراق و مرز مهران بازدید کردند.

وی با اشاره به پیگیری‌های ایران و عراق برای حل مشکلات مرزهای دو کشور برای اربعین، افزود: هفته گذشته مسایل و موضوعات مرز خسروی بررسی و امروز نیز مسایل مرز زرباطیه عراق و مهران بررسی شد.

آل صادق عنوان کرد: اهتمام مسوولان دو کشور ایران و عراق خب و فصل مشکلات مرزهای در بحث زیرساخت‌ها برای تسهیل در تردد زوار و موکب ها است.

وی بیان کرد: موضوعات و مشکلات دیگر مرزهای دو کشور برای اربعین نیز بررسی می‌شود.

کد خبر 6098176

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • اطلاعیه قطعی گاز در بخشی از شهر کرج
  • هشدار؛ این قارچ‌ها را نخورید
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت؛ این وسیله غول‌پیکر کف دریا می‌خوابد! | تصویر
  • (تصویر) آمریکا پهپاد زیردریایی ساخت
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج