Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر عتباتی ظهر دوشنبه در سومین جلسه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل اظهار کرد: پیشگیری از وقوع جرم امری فرا قوه‌ای و نیازمند همکاری مردم، مسئولان با بهره پیری از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد است.

وی با اشاره به دستورالعمل ترک فعل مدیران ادارات و دستگاه‌ها خاطر نشان کرد: دستگاه قضائی استان اردبیل همواره در کنار مدیران و مسئولان قانون مدار و متعهد بوده و ضمن اینکه از اقدامات قانونی آنان در امر مبارزه با فساد در حوزه‌های مختلف حمایت می‌کند با هرگونه موارد فساد و تخلف به ویژه در حوزه اقتصادی و اداری به شدت برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان اردبیل از مسئولان و مدیران خواست تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود، نظارت‌های مستمر و مداومی بر عملکرد زیر مجموعه‌های خود داشته باشند تا از وقوع هرگونه خطا و فساد قبل از وقوع آن پیشگیری کنند.

عتباتی به جرایم رخ داده در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: متأسفانه بسیاری از این جرایم به دلایل نداشتن مهارت‌های ارتباطی و گفتاری اتفاق می‌افتد که یکی از رسالت‌های مهم و خطیر دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی، آموزش این مهارت‌ها به مردم و فرهنگ سازی آن در جامعه با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها و ائمه جمعه و جماعت است.

وی به ظرفیت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، استفاده و مدیریت مطلوب از آن را یکی از ضروری‌ترین نیاز جامعه امروزی عنوان کرد و افزود: باید دستگاه‌های متولی برای بهره مندی از این ظرفیت برنامه ریزی های جامع و مدونی داشته باشند.

کد خبر 5153729

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل دادگستری استان اردبیل ناصر عتباتی پیشگیری از وقوع جرم ویروس کرونا زلزله کرمانشاه سی سخت آمار کرونا بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل شیراز زمین لرزه مشهد بارش برف شهرکرد استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی‌مدد زارع در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه این هفته شهرستان بوانات گفت: یکی از مصادیق تقوا در نظام جمهوری اسلامی، انتخاب و نصب مدیران با دو شاخصه مهم و حیاتیِ تخصص و تعهد است تا مردم در کارهای اداری، کمتر گرفتار مشکلات و موانع شوند.

امام جمعه بوانات تاکید کرد: علاوه بر لزوم توجه به تخصص و تعهد، توزیع عادلانه مسؤولیت‌ها متناسب با اقلیم و بوم استان نیز لازم است.

خطیب جمعه بوانات با بیان اینکه لازمه توسعه فرهنگی، مذهبی، صنعتی، معدنی، کشاورزی و هر نوع توسعه، وجود نیروی انسانی متخصص است، متذکر شد: وقتی مدیران شناخت دقیق و کافی از منطقه‌ای نداشته باشند، طبعاً توسعه لازم هم اتفاق نخواهد افتاد؛ بنابراین انتصابات عادلانه فرصت پیشرفت را برای تمامی نقاط عادلانه خواهد کرد.

حجت الاسلام زارع با انتقاد از سهم‌ناچیز شمال فارس در بین مدیران استانی تاکید کرد: اهالی شمال فارس متناسب به میزان جمعیت، تعدد شهرستان‌ها، وسعت سرزمینی و همچنین متخصصین متعهد و فرهیختگانی که دارد، توقع دارند استاندار و وزرای دولت این مسئله را نیز در زمان انتصاب مدیران کل و مدیران ستادی مدنظر قرار دهند، زیرا در حال حاضر سهم شمال فارس در بین مدیران ارشد استانی و مدیران کل بسیار ناچیز است.

کد خبر 6095630

دیگر خبرها

  • مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • مانور پیشگیری از آبگرفتگی احتمالی و کمک به دفع آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌های اهواز
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران