Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل بانک ملی ایران عنوان کرد: شعبه دیجیتال ملی در دوران کرونا، نشان از رویکرد نوآوری و خلاقانه بانک ملی دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، محمدرضا حسین زاده مدیرعامل بانک ملی ایران در مراسم ملی شو 4 با بیان اینکه امروز بزرگترین رویداد سامانه بانک ملی ایران را خواهیم داشت اظهار داشت: هر سال می‌دیدم که تیم‌های نوآوری بانک ملی دستاوردهای متعددی داشتند، بنابراین تصمیم گرفتیم در بانک ملی ایران رویدادی داشته باشیم تا آخرین دستاوردهای خود را ارایه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: یک سال تمام تیم‌های نوآوری بانک ملی تلاش می‌کنند و محصولاتی را تولید و عرضه و رونمایی می‌کنند. رویداد ملی شو 4 شامل شعبه ملی پلاس و شعبه دیجیتال ملی است که بیش از یک سال زمان برده است.
حسین زاده تاکید کرد: در شعبه تمام دیجیتال ملی خدمات متعددی همچون، امضای دیجیتال و تولید ثبت دیجیتال را داریم تا لازم نباشد مردم و متقاضیان برای یک پرونده مدارک و لوازم مورد نیاز همچون سفته را فیزیکی بخرند و از طریق همین شعبه دیجیتال می توانند همین را بخرند و در پرونده استفاده کنند. همه اینها به صورت دیجیتال انجام می‌شود.
وی افزود: متقاضیان برای افتتاح حساب هم دیگر لازم نیست که به شعبه مراجعه کنند و می توانند به همین شعبه دیجیتال مراجعه کنند و با توجه به ارتباطی که این شعبه دیجیتال با ثبت احوال دارد خدمات انجام خواهد شد و همچنین خیلی محصولات دیگر این شعبه دیجیتال دارد که ارائه می‌شود. در نهایت آنچه دیدگاه بانک ملی است سازمان یادگیرنده و نوآورانه است.
حسین‌زاده گفت: شعبه دیجیتال ملی در دوران کرونا، نشان از رویکرد نوآوری و خلاقانه بانک ملی دارد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک ملی ایران شعبه دیجیتال دیجیتال ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است

حسین امیرعبداللهیان در دیدار با همتای سودانی خود تاکید کرد که ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،امیرعبداللهیان در دیدار با حسین عوض وزیر امور خارجه سودان ضمن تبریک انتصاب وی به عنوان وزیر خارجه این کشور، برای وی آرزوی موفقیت کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرد: ما مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان و آماده کمک به برقراری بازگشت آرامش و ثبات به این کشور هستیم.

 امیرعبداللهیان همچنین تاکید کرد: دشمنان سودان جایگاه مهم این کشور را می‌دانند و سال ها برای تجزیه سودان تلاش کردند و اکنون آتش جنگ داخلی را به دامن این کشور انداخته‌اند و امیدواریم به زودی شاهد بازگشت آرامش و ثبات به سودان باشیم.

حسین عوض وزیر امور خارجه جدید سودان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار و تقدیر از مواضع اصولی ایران در حمایت از سودان، بر سابقه روابط تاریخی و دیرینه دو کشور و اهتمام کشورش به روابطی راسخ و ممتد با ایران تاکید و ابراز امیدواری کرد روابط دو کشور در بهترین سطح گسترش یابد.

حسین عوض همچنین آخرین تحولات و اوضاع این کشور و بروز ناامنی و بی ثباتی توسط شبه نظامیان با دخالت و حمایت برخی دولت های خارجی و غربی را برای همتای ایرانی خود تشریح کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فن‌بازار تخصصی معدن گشایش یافت
  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟
  • فهرست جبهه مردمی ایران قوی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آشپزی در بیل؛ ایده ای خلاقانه برای پخت غذا در فضای باز (فیلم)
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • فرآیند ساخت یک دانخوری خلاقانه برای مرغ‌ها با بطری پلاستیکی (فیلم)