Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: در این دو روز شایعه شده که در نشست هیات مدیره تماسی از طرف وزیر با اعضای هیات مدیره گرفته و به ما اعلام شده که از آقای فکری حمایت کنید، ولی از اساسا این موضوع این کذب است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حجت نظری که به صورت آنلاین پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود در خصوص آخرین وضعیت باشگاه استقلال اظهار و پست آذری جهرمی علیه این باشگاه گفت: آقای آذری جهرمی خودش اعلام کرد این موضوع را در قالب وزیر اعلام نکرده و مثل یک هوادار آن مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال هم پاسخی به صحبت‌های هواداری نمی‌دهد، چون در شان ما نیست این کار را انجام بدهیم.

وی با اشاره به کمک‌های اسپانسر باشگاه استقلال افزود: وعده‌هایی به ما ارائه شده تا جایی اگر نیاز باشد حتی کمک‌های ارزی هم به ما انجام بدهند. در این بین آقای آصفی هم با توجه به تجاربی که در این حوزه دارند ورود خواهد کرد. کارگزار باشگاه در این مدت زحمات زیادی کشیده و بعد از این هم در کنار ما خواهد بود.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


سخنگوی استقلال در خصوص اینکه آیا باشگاه در انتخابات به علی کریمی رای می‌دهد یا خیر گفت: ما در این زمینه هنوز جلسه‌ای نداشتیم و تصمیم نهایی را هنوز اتخاذ نکرده‌ایم. همه گزینه‌ها را مد نظر داریم و اگر نیاز باشد با مدیرعامل و هیات مدیره جلسه خواهیم داشت. در مجموع منافع استقلال را در نظر می‌گیریم، ممکن است این تصمیم گیری علنی و یا غیر علنی گرفته شود، اما منافع باشگاه لحاظ می‌شود.

نظری در پاسخ به این سوال که آورده هیات مدیره برای باشگاه استقلال چه بوده است عنوان کرد: ما از ابتدا فعالیت‌های باشگاه را در هیات مدیره بخش بندی کردیم و قرار است هر کدام از اعضای هر کدام به مدیرعامل کمک کنند. من در حوزه فرهنگی-رسانه، عبدیان در حوزه ورزشی، خلیل‌زاده در حوزه اقتصادی و آصفی در حوزه بین الملل به مدیرعامل کمک خواهد کرد. مطمئنا همه کسانی که به عنوان نماینده استقلال مشغول فعالیت هستند تا روزی که در این باشگاه مسئولیت دارند بهترین اتفاقات را رقم خواهند زد. فعالیت‌هایی هم آغاز شده که در حال به ثمر نشستن است.

وی ادامه داد: متاسفانه فضای رسانه‌ای ما به شکلی است که مملو از غیر واقعی بودن است. بعضا برخی اخبار را تکذیب و برخی مواقع هم آن‌ها را تکذیب نمی‌کنیم. به این دلیل خیلی از اقدامات که رقم خورده در کوران این اخبار گم شده است. در این مدت هم نتوانستیم روی کار‌های صورت گرفته و نشان دادن آن‌ها به هواداران تمرکز کنیم. این اتفاق در ماه‌های آتی رخ می‌دهد. در ماه‌های آتی گزارشی به مردم ارائه می‌کنیم تا آن‌ها بدانند بر اساس قانون تجارت عمل کردیم. البته ضعف‌هایی داشته ایم، ولی به دنبال اضافه کردن نقاط قوت هستیم.

سخنگوی استقلال در خصوص ناراحتی اعضای هیات مدیره از فکری درست است یا خیر گفت: در این دو روز شایعه شده که در نشست هیات مدیره تماسی از طرف آقای وزیر با اعضای هیات مدیره گرفته شده و به ما اعلام شده که از آقای فکری حمایت کنید، ولی از اساسا این موضوع این کذب است. مطمئنا در این چند روز دیدید که از سرمربی تیم حمایت کرده‌ایم و حمایت خواهیم کرد. همیشه تلاش کردیم تا استقلال بهترین نتایج را بگیریم. ممکن است ضعف‌هایی داشته باشیم، ولی مطمئنا در ادامه راه پیرامون این مساله صحبت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حجت نظری استقلال آذری جهرمی باشگاه استقلال هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

ابراهیم بازیان در خصوص برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس و همچنین تغییرات در هیات مدیره این دو باشگاه اظهار داشت: باشگاه استقلال توسط هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های زیر مجموعه آن و باشگاه پرسپولیس نیز توسط ۶ بانک (شهر، ملت، تجارت، صادرات، اقتصاد نوین و ملت) خریداری شده اند و قرار است تا پایان هفته انتقال ۸۵ درصد سهام این دو باشگاه به مالکان آن‌ها صورت گیرد.

او در رابطه با برگزاری مجامع دو باشگاه گفت: تا زمانی که انتقال سهام به طور رسمی صورت نگیرد مجمعی برگزار نخواهد شد و پس از اینکه ۸۵ درصد سهام واگذار شود، مالکان جدید در خصوص برگزاری مجمع و همچنین تغییرات در اعضای هیات مدیره دو باشگاه تصمیم گیری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام