Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: نام تراکتور از همه نام‌ها بزرگتر است؛ مطمئن باشید به خاطر نام تراکتور با کسی تعارف نمی‌کنم. خبرگزاری میزان - رسول خطیبی در حاشیه نخستین جلسه تمرینی تیم فوتبال تراکتور اظهار داشت: از مالک باشگاه، هیئت مدیره و مجموعه باشگاه تراکتور تشکر می‌کنم که من را به‌عنوان سرمربی انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخار می‌کنم که به‌عنوان سرمربی تیم بزرگ تراکتور که زمانی خودم هم در این تیم بودم و بزرگ شدم، انتخاب شدم. از پیشکسوتان و هواداران رخصت می‌خواهم و امیدوارم در کنار هم روز‌های خوبی داشته باشیم.

وی افزود: نام تراکتور از همه نام‌ها بزرگتر است. مطمئن باشید به خاطر نام تراکتور با کسی تعارف نمی‌کنم. بازیکنان و عوامل باشگاه باید در اختیار تیم باشند و ان‌شاءالله بتوانیم با تمام وجود برای تراکتور کار کنیم تا سربلند باشیم. موفقیت تراکتور باعث سربلندی هواداران خواهد بود و امیدوارم روز‌های خوبی در کنار هم داشته باشیم.

سرمربی تراکتور در مورد لیست ورودی و خروجی این تیم توضیح داد: خیلی نام‌ها گفته می‌شود. من تا الان نه اسمی به باشگاه دادم، نه ورودی و نه خروجی. بعد از تمرین جلسه‌ای داریم و در این مورد صحبت می‌کنیم. فقط من امروز صبح به پیمان بابایی زنگ زدم و به باشگاه آمد و قراردادش امضا شد. در مورد سایر بازیکنان هم بعد از جلسه‌ای که داریم لیستم را به باشگاه خواهم داد تا به جمع‌بندی برسند. امیدواریم چند بازیکن جدید بیاوریم و یک تیم قوی و محکم برای نیم‌فصل دوم آماده کنیم.

خطیبی در پایان گفت: از مردم اراک، بازیکنان آلومینیوم، هواداران این تیم و مسئولان استان مرکزی تشکر می‌کنم. برای آن تیم هم آرزوی موفقیت می‌کنم و ان‌شاءالله روز‌های خوبی داشته باشند. بیشتر بخوانید:  خطیبی: بابایی با تراکتور سفید امضا کرد

انتهای پیام/

برچسب ها: رسول خطیبی تراکتور

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور رسول خطیبی تراکتور نام تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • عذرخواهی رسمی روبن آموریم به خاطر سفر به لندن و مذاکره با وست هم
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • (ویدئو) ۵ نفر به‌خاطر کتک‌زدن داور محروم شدند
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت