Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقابل پورتو و ماریتیمو می تواند مصاف سه لژیونر با انگیزه ایرانی در لیگ پرتغال باشد. خبرگزاری میزان- پورتو و ماریتیمو امشب در هفته بیستم لیگ پرتغال به مصاف هم می‌روند. این در حالی است که پورتو پیش از این یوونتوس را با نتیجه ۲ بر یک در لیگ قهرمانان اروپا  شکست داده و تحت تاثیر این بازی هستند. در ۲۴ تقابل قبلی دو تیم، کفه ترازو به سمت یاران طارمی سنگین‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۵ برد برای پورتو، ۴ تساوی و ۵ برد برای ماریتیمو ثبت شده است.

این بازی برای ایرانی‌ها پر از انگیزه است، از یک طرف مهدی طارمی با انگیزه و از سوی مقابل امیر عابدزاده و علی علیپور که برای اثبات توانایی‌هایشان آماده فرصت هستند. با این همه در این بازی مهدی طارمی به احتمال زیاد از ابتدا در ترکیب حضور دارد و بعد از گلزنی مقابل یووه روحیه و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده است.

امیرعابدزاده و علی علیپور بازیکنان ایرانی ماریتیمو هستند. عابدزاده در این فصل ۱۵ بازی به میدان رفته که ۴ کلین شیت و یک دریافت پنالتی در کارنامه‌اش ثبت شده. اما بعد از شکست ۲ بر صفر مقابل اسپورتینگ، توسط «مندس» سرمربی تیم به نیمکت تبعید شد و دوبازی قبلی را نیمکت نشین بوده است.

علی علیپور در ۱۱ مسابقه حضور داشته؛ اما بعد از بازی با بلننسس که در هفته دهم و با پیروزی یک بر صفر ماریتیمو همراه بود فرصت حضور در ترکیب ثابت تیم ماریتیمو را پیدا نکرده است. اگر چه علی علیپور بعد از این بازی در جام حذفی مصدوم شد، اما در برگشت دوباره به میادین بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد.

پورتو در حال حاضر با ۴۱ امتیاز در رتبه سوم و ماریتیمو با ۱۷ امتیاز در رده هجدهم قرار دارد.   بیشتر بخوانید:  تحقیر رونالدو و هم تیمی هایش در شب گلزنی طارمی/ پیروزی ارزشمند دورتموند در خانه سویا

انتهای پیام/

برچسب ها: علی علیپور امیر عابدزاده پورتو ماریتیمو مهدی طارمی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پورتو علی علیپور امیر عابدزاده پورتو ماریتیمو مهدی طارمی علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان که در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و توانست 5 امتیاز به دست بیاورد و بالاتر از ژاپن و قهرمان دوره‌ی قبل، در جایگاه دوم جدول گروه C بایستد، امروز در نخستین بازی دور حذفی به مصاف ایران می‌رود.

بکبولوت اخمت علیف، شوکوروف مخمدامینوف، ماکسات علیموف، دنیار طلایبکوف و عبدالرحیم دنیار اولو نفرات آغاز کننده بازی برای تیم ملی فوتسال قرقیزستان هستند که لوئیز برنات مولینا اسپانیایی از ابتدا در زمین قرار داده است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 12:30 امروز در سالن بانکوک آرنا آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • شکایت از پورتو به خاطر مهدی طارمی!‏
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • مربی محبوب طارمی تا ۲۰۲۸ با پورتو!
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد