Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا مسلم رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: بیماران مشکوک به کرونای انگلیسی افراد میان‌سال هستند که هم اکنون در مرکز آموزش درمانی واسعی بستری شده اند.

او افزود: همچنین همه اعضای خانواده این بیماران در قرنطینه به سر می‌برند و آزمایش و نمونه‌برداری از این افراد انجام و برای تأیید نهایی به انستیتو پاستور ایران ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: قدرت سرایت ویروس جهش یافته نسبت به ویروس چینی بسیار بیشتر است به طوری که شدت علائم و میزان مرگ و میر در ابتلا به این ویروس افزایش می‌یابد.

مسلم بیان کرد: راه‌های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و گونه جهش یافته انگلیسی آن، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مکرر دست‌ها، ماندن در خانه، پرهیز از تردد‌های غیرضروری و حضور نیافتن در تجمع‌ها است.

بیشتر بخوانید دانشگاه علوم پزشکی مشهد مجهز به امکانات تشخیص کرونای انگلیسی شد
 او تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن سال نو و تعطیلات عید نوروز از همه مردم تقاضا می‌شود از رفت و آمد غیر ضروری در سطح شهر و تجمع در فروشگاه‌ها و مراکز خرید خودداری  و از تدارک برای مسافرت و دید و بازدید در ایام نوروز پرهیز کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تأکید کرد: هر گونه بی‌توجهی، سهل‌انگاری و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی زمینه ساز موج جدید شیوع ویروس کرونا خواهد شد.

منبع: ایرنا   انتهای پیام//م.م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی سبزوار کرونای انگلیسی مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند