Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، داریوش کریمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در مرحله نخست سه تیم و در مرحله بعدی پنج تیم از استان رهسپار سی‌سخت شده اند و همچنان در محل حضور دارند.

او با بیان اینکه افراد اعزام شده از نیرو‌های امدادی شهرستان‌های شهرضا، دهاقان، مبارکه، نجف آباد، لنجان، فلاورجان و تیران و کرون هستند تصریح کرد: کمک به حادثه دیدگان، لکه‌گیری و توزیع اقلام مورد نیاز از جمله اقدامات این نفرات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با اشاره به توزیع ۲۰۰ چادر از سوی این جمعیت بین زلزله زدگان خاطرنشان کرد: ۱۰ تُن نایلون نیز در اختیار ساکنان قرار گرفت.

کریمی با بیان اینکه بالغ بر سه هزار خانه در منطقه سی‌سخت آسیب دیده است اضافه کرد: جمعیت هلال احمر اصفهان از بدو وقوع زلزله برای اعزام به مناطق حادثه دیده آماده شد و همچنان آماده امدادرسانی است.

او درباره زلزله جزیی منطقه پادنا از توابع شهرستان سمیرم در جنوب استان اصفهان اظهارکرد: به دلیل کم بودن خسارات در منطقه، امدادگران بومی همان شهرستان برای کمک به مردم اقدام کردند.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند و مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق هشت کیلومتری زمین در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داد.

این زلزله خسارت جانی نداشته، اما ۶۳ نفر مصدوم بر جای گذاشت.

سی‌سخت با هفت هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد، بر اساس گزارش‌ها اولیه ۷۸ روستای شهرستان دنا در آن استان خسارت جدی دیدند.

بیش از ۲۴ هزار امدادگر، نجاتگر و داوطلب عضو جمعیت هلال احمر استان اصفهان هستند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر اصفهان زلزله سی سخت توزیع چادر به زلزله زدگان جمعیت هلال احمر استان اصفهان سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی گفت: ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تأثیر سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این مدت نیروهای این جمعیت طی ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات به ۲ هزار و ۶۵۲ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۱۱۸ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۲۸۱ واحد مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۴۶۸ کیلوگرم نایلون، ۳۴۹ تخته پتو، ۱۹۷ تخته موکت، ۱۵۵ بسته غذایی و ۹ دستگاه چادر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی متشکل ۶۱۵ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

کد خبر 6088869

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • تداوم امدادرسانی هلال احمر در مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی