Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری دوشنبه بعد از ظهر به وقت تهران از توافق رژیم صهیونیستی با نیروی هوایی آمریکا در خرید چند فروند هواپیمای سوخترسان خبر دادند.

به گزارش منابع خبری به نقل از وزارت جنگ رژیم صهیونیستی، ارتش اسرائیل هشت فروند هواپیمای سوخترسان «کی سی-46» (پگاسوز) ساخت شرکت بوئینگ از نیروی هوایی آمریکا خریداری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هواپیما دارای سه جایگاه سوخت‌رسانی است و سه خدمه دارد که شامل دو  خلبان و یک اپراتور است. 

ارتش این رژیم قصد دارد سومین اسکادران از جنگنده‌های نسل پنج «اف-35» و بالگردهای لجستیکی را از آمریکا خریداری کند. ایالات متحده از طریق بودجه نظامی خارجی به رژیم اسرائیل در این توافق کمک خواهد کرد.

چندی قبل روزنامه «جروزالم پست» نوشت  که کابینه رژیم اسرائیل خرید هواپیماهای سوخت‌رسان جدید، بالگردهای حمل و نقل و همچنین تسلیحات سنگین و دقیق برای نیروی زمینی و هوایی خود را تصویب کرده است. کابینه رژیم صهیونیستی بودجه ۹ میلیارد دلاری را  برای خرید این تجهیزات تصویب کرده است.

خبرنگار شبکه ۱۳ این رژیم نیز در این زمینه در توییتی نوشت که نیروی هوایی این رژیم قصد دارد جنگنده‌ها و هواپیماهای سوخت‌رسان جدید خریداری کند. آمریکا از جمله تامین کنندگان اصلی تسلیحات رژیم اسرائیل است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: ارتش اسرائیل رژیم صهیونیستی ارتش اسرائیل نیروی هوایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود

این سناتور آمریکایی بار دیگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مورد حمله قرار داد و گفت که اقدامات این رژیم در غزه قطعاً پاکسازی قومی است.

سندرز با اشاره به آمار حیرت‌انگیز کشته‌ها و آوارگان فلسطینی، درخواست خود را برای رسیدگی به جنایات نتانیاهو تکرار کرد.

وی ضمن اشاره به موضع‌گیری «ایلهان عمر» نماینده مسلمان کنگره آمریکا در حمایت از فلسطین گفت: نکته اساسی ایلهان این است که ما نمی‌خواهیم یهودی‌ستیزی را در این کشور ببینیم. من فکر می‌کنم کلمه نسل‌کشی چیزی است که توسط دیوان بین المللی دادگستری رسیدگی شود.

سندرز در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم هیچ شکی وجود داشته باشد که آنچه نتانیاهو انجام می‌دهد، پاکسازی قومی فلسطینی‌ها در نوار غزه است.

وی بارها از نتانیاهو به خاطر جنگ جاری در غزه انتقاد و با کمک مالی بیشتر آمریکا به اسرائیل مخالفت کرده است. وی همچنین بار دیگر خواستار توقف حمایت مالی آمریکا از رژیم صهیونیستی شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هدف آمریکا از خرید ۸۱ فروند جنگنده روسی از قزاقستان چیست؟
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • تفرقه در وزارت خارجه آمریکا/ اختلاف بر سر حمایت تسلیحاتی از اسرائیل است
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت