Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست مشترک مجمع نمایندگان این استان و نمایندگان بازنشسته‌ها با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اراده و مصمم بودن ۱۸ نماینده این استان به حل مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.

یوسف داوودی در گفت‌و گو با آتیه‌آنلاین با بیان اینکه ۱۸ نماینده استان آذربایجان شرقی در حل مشکلات سازمان تامین اجتماعی هم قسم هستند؛ گفت: قول داده و مصمم هستیم در تامین مالی برای بازنشستگان تامین اجتماعی و بازپرداخت بدهی که دولت به سازمان تامین اجتماعی دارد، تمام تلاشمان را انجام داده و از اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۰ دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه زحمات مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قابل تقدیر است، افزود: امیدواریم نمایندگان استان و ریاست سازمان تامین اجتماعی با همکاری همدیگر در اصلاح لایحه بودجه ۱۴۰۰، مصوبات خوبی داشته باشیم که به نفع سازمان تامین اجتماعی و همچنین بازنشستگان این سازمان باشد.  

وی خاطرنشان کرد: در اصلاح لایحه تلاش داشتیم بیشتر از این‌ها به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی کمک شود، چرا که  کمک به سازمان و دفاع از حق آنها، کمک به کل افراد تحت پوشش این سازمان یعنی نیمی از جمعیت کشور است.

وی ادامه داد: آنچه ایده‌آل ما بود بر اساس محدودیت‌هایی که در کشور وجود داشت؛ اتفاق نیفتاد.  

وی همچنین با بیان اینکه دکتر سالاری تلاش فراوانی در این مدت جهت افزایش بودجه داشته است، بیان کرد: تمام تلاش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای انجام متناسب‌سازی و ادامه آن به بهترین شکل ممکن، دیده شد و شایسته تقدیر و قدردانی است. تلاش خواهیم کرد با همکاری و کمک یکدیگر وضعیت بهتر شود.

لینک کوتاه: asriran.com/003ErO

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی

سخنگوی دولت گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران ۳۵ درصد افزایش می‌یابد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: به پیشنهاد وزارت کار، افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی امروز در هیئت دولت تصویب شد و حقوق حداقل‌بگیران 35 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود: به عنوان مثال یک فرد بازنشسته دارای همسر که یک فرزند داشته باشد، بالای 10 میلیون تومان دریافتی خواهد داشت و البته سایر سطوح هم افزایش 22 درصد و یک مبلغ ثابت دارند.

خبر در حال تکمیل است...

دیگر خبرها

  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • بهادری جهرمی: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تصویب شد
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • جزییات جدید از وام فوری بازنشستگان
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲