Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@10:56:17 GMT

حمایت از صادرات محصولات فولادی یک اولویت ملی است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۱۳۷۲

حمایت از صادرات محصولات فولادی یک اولویت ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی ذوب‌‌آهن، عباس مقتدایی با حضور در ذوب‌آهن اصفهان ضمن بازدید از خط تولید و پروژه‌های این شرکت اظهار کرد: دستاوردهای ذوب‌آهن نشان می‌دهد که کارشناسان و مهندسان کشور می‌توانند در سطح جهانی کارهای بزرگی انجام دهند و این موفقیت‌ها بسیار امیدبخش و غرورآفرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تجهیزات مدرن موجود در کارگاه نورد۶۵۰ ذوب‌آهن که تولید ریل انجام می‌دهد، گفت: با این توانمندی به جمع ۵ کشوری پیوستیم که از دانش فنی و فناوری لازم برای تولید انواع ریل‌های استاندارد برخوردار هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بهره‌گیری از فناوری و تجهیزات تولید ریل را که نیازمند برخورداری از چندین دانش در کنار هم است کار دشوار و پیچیده‌ای دانست و گفت: جوانان این مرز و بوم بدون اتکا به بیگانه این دستاورد بزرگ را حاصل کردند و کاملاً مشهود است که مدیران و برنامه ریزان ذوب‌آهن توانستند برای تولید ریل، مجموعه‌ای از فعالیت‌های مدیریتی را در بالاترین سطح انجام دهند.

رئیس کمیته دیپلماسی اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: باید در سطح ملی، انواع حمایت‌ها را از صادرات محصولات ذوب‌آهن اصفهان داشته باشیم و باید با تمام توانمان کمک کنیم که در کشور، این تولید ملی را به سطح بالاتری از ثروت آفرینی برسانیم.

وی افزود: این مجموعه توانمند که با آرامش در حال فعالیت‌های بسیار مهم تولیدی است در بی‌اثر نمودن و خنثی‌سازی تحریم‌ها کارهای پرشتابی را انجام داده است و شاید در آینده مشخص شود که این دانش و تکنولوژی که متکی بر توانمندی داخلی است تا چه اندازه نقش مهمی در مقابله با تحریم داشته است.

مقتدایی گفت: این بازدید میدانی نشان داد که تحرک بی‌نظیری در مجموعه‌های تولیدی ذوب‌آهن اصفهان وجود دارد و باید خداقوت گفت به این تلاشگران و به مردم هم باید تبریک گفت که فرزندانشان در عرصه صنعت بدون هیاهو این‌گونه افتخارآفرینی می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نیاز ذوب‌آهن اصفهان به مواد اولیه گفت: مجلس آمادگی هرگونه حمایت از صنایع مهم کشور را دارد و می‌توانیم با ایجاد هماهنگی با دستگاه‌های مختلف در این زمینه عمل کنیم.

وی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های اصلی نمایندگان مجلس، افزایش تولید ملی است بنابراین تلاش می‌کنیم در یک فضای منطقی و مبتنی بر رفع نیازهای جامعه، شرایطی ایجاد کنیم که تولیدکننده و مصرف کننده هر دو منتفع شوند. در این راستا حفظ تولید و حمایت از مصرف کننده با هم انجام می‌شود و یک سویه نگری نخواهیم داشت.

انتهای پیام/۶۳۰۵۸/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس ذوب اهن صادرات مجلس شورای اسلامی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اقدامات مهم مجلس دوازدهم بیان کرد: قطعا سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود و دولت و مجلس باهم باید تصمیمات مهمی بگیرند و در زمینه مسائل اقتصادی خیلی از مشکلات و همچنین درآمدها و هزینه ها مشخص است .باید تصمیمات مهمی گرفته شود تا این بادکنک توروم در کشور هرچه سریعتر بترکد و این سختی ها از مردم برداشته شود . اقدامات خوبی هم در اصلاح بودجه و مدیریت منایع و مصارف دیده شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم این سال برای مردم و مجلس مبارک باشد و در اولین سال خود گام بلندی را در جهت رفع مشکلات اقتصادی و شروع برای رفع مشکلات بردارد.

حاجی بابایی در ارزیابی مجلس یازدهم گفت: همه مجالس ما مملو از اقدامات خوب و همچنین اقدامات بر زمین مانده است مجلس یازدهم ما هماز این امر استثنا نبوده است. اقدامت خوبی نظیر جهش تولید ، رفع موانع تولید و توجه به شرکت های دانش بنیان از اقدامات خوبی بود که انجام شد اما اقداماتی هم بود که میتوانست انجام شود که امیدواریم آن اقداماتی در این مجلس انجام نشد در مجلس آینده انجام شود و این ریل ادامه یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تلاشگران ذوب آهن اصفهان مغز متفکر برای جهش تولید هستند
  • ریل ذوب آهن اصفهان پشتیبان توسعه تجارت کشور با جهان
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • ۸۰۳ میلیون دلار محصولات شیلاتی از مازندران صادر شد
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی تولید شد
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • بهره‌مندی از عواید وقف به نفع تقویت اقتصاد دانش‌بنیان
  • سال اول مجلس دوازدهم سال تعیین کننده‌ای  خواهد بود
  • افزایش ۲ برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور
  • ‌بازار دائمی صادرات ۱۵ میلیون قطعه‌ای مرغ