Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال از فردا (سه‌شنبه) در حالی آغاز می‌شود که نتایج مرحله مقدماتی دیگر کارایی برای تیم‌ها نخواهد داشت و کوچک‌ترین اشتباهی از سوی مدعیان، تیم‌های شگفتی‌ساز را معرفی خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال قهرمانی مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از فردا (سه‌شنبه) به مدت 6 روز به صورت متمرکز و 2 برد از 3 بازی، در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ والیبال، چهارشنبه 29 بهمن‌ماه به پایان رسید و تیم‌های سپاهان، شهرداری ارومیه، شهداب یزد، فولاد سیرجان، سایپا، لبنیات هراز، شهرداری گنبد و شهرداری ورامین به ترتیب در رده‌های اول تا هشتم جدول قرار گرفتند و به مرحله پلی‌آف صعود کردند.
دور رفت مرحله پلی‌آف، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه پنجم و ششم اسفند‌ماه با برگزاری چهار دیدار پیگیری خواهد شد و تیم‌های حاضر در این مرحله، به خوبی‌ می‌دانند که یک لغزش کوچک می‌تواند به قیمت از دست دادن مرحله نیمه‌نهایی تمام شود. زیرا نتایج دور مقدماتی، کوچک‌ترین اثری در پلی‌آف ندارد و هر تیمی که موفق به کسب 2 پیروزی از 3 بازی شود، با اطمینان به مرحله بعد صعود خواهد کرد.

در حساس‌ترین بازی فردا (سه‌شنبه)، تیم سپاهان، میزبان شهرداری ورامین است. شاگردان رحمان محمدی‌راد سرمربی سپاهان دور برگشت مرحله مقدماتی را با 22 برد و 65 امتیاز پشت سرگذاشتند و به عنوان تیم صدرنشین، مقابل شهرداری ورامین که با 12 برد و 36 امتیاز در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت، صف‌آرایی می‌کنند.
تیم سپاهان در هفته‌های ششم و هفدهم مرحله مقدماتی، موفق به شکست 3 بر 2 و 3 بر صفر نماینده ورامین شده است و این موضوع انگیزه زیادی به بازیکنان شهرداری ورامین داده است تا این شکست‌ها را جبران کنند.

دیدار آغازین مرحله پلی‌آف هم با بازی دو تیم فولاد سیرجان و سایپا استارت خواهد خورد. دو تیمی که به ترتیب با 59 و 56 امتیاز، در رده‌های چهارم و پنجم جدول ایستاده بودند و حالا به دنبال ثبت نخستین پیروزی در یکی از سرنوشت‌سازترین مراحل فصل جاری لیگ برتر هستند.
نکته جالب تقابل دو تیم فولاد سیرجان و سایپا، پیروزی نارنجی‌پوشان در دو مسابقه مرحله مقدماتی در هفته‌های دوازدهم و بیست‌ویکم برابر نماینده سیرجان است که هر دو دیدار با نتیجه سه بر یک به پایان رسیده است.

تیم‌های شهداب یزد و لبنیات هراز به همراه دو تیم شهرداری ارومیه و شهرداری گنبد هم 2 دیدار بعدی دور رفت را در روز چهارشنبه ششم اسفند‌ماه برگزار می‌کنند. یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های روز چهارشنبه، تقابل شهرداری ارومیه به عنوان تیم دوم دور برگشت مرحله مقدماتی با شهرداری گنبد، تیم هفتم جدول است.
این دیدار از آن جهت حائز اهمیت است که تیم‌های صدرنشین مرحله مقدماتی تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا پازل رقابتی خود را به گونه‌ای بچینند که تا جای ممکن در آغاز مرحله پلی‌آف مجبور به رویارویی با شهرداری گنبد نباشند. چرا که شاگردان عظیم جزیده بارها ثابت کردند که هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ تاکتیکی، در زمره تیم‌های خطرساز لیگ 99 هستند. اما در پایان مرحله مقدماتی، قرعه تقابل با گنبد درحالی به نام شهرداری ارومیه افتاد که شاگردان پیمان اکبری در زمره مدعیان سکوی قهرمانی در این دوره از رقابت‌ها هستند.

نمایندگان ارومیه و گنبد در مرحله مقدماتی، دو مسابقه با هم داشتند که در هفته دوازدهم، ارومیه‌‌ای‌ها سه بر صفر به پیروزی رسیدند و در هفته بیستم، شاگردان عظیم جزیده سه بر یک حریف خود را شکست دادند تا دو تیم از نظر تعداد برد در مرحله مقدماتی یک بر یک برابر باشند.

شهداب یزد و لبنیات هراز هم به عنوان تیم‌های سوم و ششم مرحله مقدماتی، جزو تیم‌های سرسخت و غیر قابل پیش‌بینی لیگ هستند که همواره تا امتیاز آخر می‌جنگند. با این اوصاف اصلا مشخص نیست در جدال برابر این دو تیم قدر، کفه ترازو به نفع کدامیک سنگینی خواهد کرد.
شاگردان بهروز عطایی در هفته پانزدهم دور رفت، 3 بر صفر شهداب را شکست دادند اما در هفته بیست‌وهشتم 3 بر 2 مغلوب شاگردان محمد عمده‌غیاثی شدند تا از نظر تعداد برد و باخت در مرحله مقدماتی، برابر شوند.

گفتنی است دور برگشت این مسابقات، هفتم و هشتم اسفند‌ماه با روزی دو دیدار در ساعت‌های 14 و 17 پیگیری می‌شود و در صورت نیاز به بازی سوم‌، این بازی‌ها در روزهای نهم و دهم اسفندماه برگزار خواهد شد تا چهره چهار تیم برتر برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شود.

برنامه و اسامی داوران و ناظران چهار دیدار دور رفت مرحله پلی‌آف لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

سه‌شنبه پنجم اسفند ماه
ساعت 14: فولاد سیرجان – سایپا

داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: اسماعیل رزقی، ناظر داوری: محسن ترابی و ناظر فنی: احمد دامغانی‌نژاد

ساعت 17: سپاهان – شهرداری ورامین
داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: مجتبی بیداریان، ناظر داوری:امیر صداقت و ناظر فنی: خلیل یگانه‌ مجد

چهارشنبه ششم اسفند ماه
ساعت 14: شهداب یزد – لبنیات هراز
داور اول: وحید پورکاشیان، داور دوم: میثم پارسه، ناظر داوری: بهرام سلیمانی و ناظر فنی: اصغر درفش کاویان
 
ساعت 17: شهرداری ارومیه – شهرداری گنبد
داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: حامد آقابراری، ناظر داوری: علی‌ اصغر حاجی‌کاظمی و ناظر فنی: مسعود قاری
انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرداری ورامین شهرداری ارومیه مرحله مقدماتی شهرداری گنبد فولاد سیرجان مرحله پلی آف لبنیات هراز ناظر داوری ناظر فنی دور برگشت اسفند ماه شهداب یزد داور اول لیگ برتر داور دوم سه شنبه دور رفت تیم ها دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید

داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فصل جاری فوتبال کشور مشخص شدند.

اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مشخص شد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این اسامی به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

* شمس آذر قزوین - پیکان
داور: رضا عادل کمک‌ها: قهرمان نجفی، مرتضی سلمان نژاد و فرهاد امینی، ناظر: رحیم رحیم مقدم

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

* هوادار-نفت آبادان
داور: امیرسامان سلطانی کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده، یعقوب سخندان و مسعود حقیقی ناظر: اسماعیل صفیری

* تراکتور تبریز-استقلال تهران
داور: پیام حیدری کمک‌ها: فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی و علی اصغر مؤمنی ناظر: مسعود مرادی

* مس رفسنجان- گل گهر سیرجان
داور: سیدرضا مهدوی کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، احمد سلطانی و احسان اکبری ناظر: علیرضا کهوری

* ذوب آهن اصفهان-نساجی مازندران
داور: مرتضی منصوریان کمک‌ها: حمیدرضا افشون، علی رعیت و محمدعلی صلاحی ناظر: محمود رفیعی

* آلومینیوم اراک-فولاد خوزستان
داور: یاسر همرنگ کمک‌ها: محمد عطایی، محسن حکیم و مهدی اجاقی ناظر: محمدرضا اکبریان

* استقلال خوزستان - ملوان بندر انزلی
داور: کوپال ناظمی کمک‌ها: بهمن عبداللهی، صادق رستمی و یعقوب آشوری ناظر: ایرج نظری

* پرسپولیس - سپاهان
داور: بیژن حیدری کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی ناظر: رضا سخندان

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات
  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان