Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@13:38:14 GMT

دریادار سیاری: اهمیت جنگ الکترونیک بسیار مهم است

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۱۷۹۸

دریادار سیاری: اهمیت جنگ الکترونیک بسیار مهم است

 باشگاه خبرنگاران جوان: امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از جنگال راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تقدیر از عملکرد رو به جلوی این یکان عملیاتی و حساس، گفت: بالا بردن توان رزمی جنگال راهبردی یکی از اولویت‌های ستاد ارتش است.

وی در این بازدید که رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و معاونین عملیات، آموزش، طرح و برنامه، مهندسی، آماد و فناوری اطلاعات و ارتباطات ارتش نیز حضور داشتند ضمن تبریک اعیاد رجبیه، گفت: اهمیت جنگال در وضعیت فعلی و در مقابله با تهدیدات آینده بسیار حائز اهمیت بوده و عملکرد این یکان راهبردی در توان رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران اثر گذار و تعیین کننده است به همین دلیل ما در ستاد ارتش بحث توسعه جنگال راهبردی را به عنوان یکی از اولویت‌های دفاعی مدنظر قرار داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: توان دفاعی جنگال با توجه به سن خدمتی این یکان بسیار خوب بوده و در سال‌های اخیر در زمینه تامین نیروی انسانی متخصص و توسعه تجهیزات، تاسیسات و اماکن مورد نیاز پیشرفت‌های قابل توجهی داشته و در رزمایش‌های متعدد توانمندی‌های خود را به معرض نمایش گذاشته است که ان شاءالله با پیگیری طرح جامع توسعه جنگال و افزایش قابل ملاحظه اعتبارات این یکان در بودجه ۱۴۰۰ شاهد ارتقای بیشتر در توان رزمی جنگال راهبردی ارتش در آینده نزدیک خواهیم بود.

همچنین در این مراسم امیر سرتیپ دوم طبسی، فرمانده جنگال راهبردی ارتش گزارش مبسوطی از عملکرد رزمی و توامندی‌های دفاعی این یکان را تشریح کرد و در ادامه با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش ساختمان جدید ستاد فرماندهی جنگال افتتاح شد و سپس مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید عقیدتی سیاسی و تعداد دیگری از اماکن نظامی این یکان برگزار گردید.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: دریادار سیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریادار تنگسیری: خلیج‌فارس جای بیگانگان نیست

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه خلیج‌فارس جای بیگانگان نیست گفت:ما در این خلیج‌فارس ماندگار هستیم انگیسی‌ها رفتند، آمریکایی‌ها هم خواهند رفت چرا که بیگانگان جایشان در این منطقه نیست، این منطقه تنها جای ما و کشورهای مسلمان منطقه خواهد بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077126 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • عملیات در رفح هیچ اهمیت راهبردی ندارد/ شرایط اسراییل نامطلوب است
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • دریادار تنگسیری: خلیج‌فارس جای بیگانگان نیست
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم