Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:19:38 GMT

دستگیری گرداننده گروه تلگرامی غیر اخلاقی در پاکدشت

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۱۷۹۹

دستگیری گرداننده گروه تلگرامی غیر اخلاقی در پاکدشت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا علی بخشی از دستگیری گرداننده گروه تلگرامی غیر اخلاقی در پاکدشت خبر داد و اظهار داشت: در پی رصد و گشت‌زنی کارشناسان پلیس فتا در فضای مجازی، یک گروه تلگرامی با هزار و ۵۳۱ عضو شناسایی شد که با انتشار موارد غیر اخلاقی و تبلیغ دوست یابی اقدام به ترویج بی بند و باری می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا، مدیر این گروه مبتذل به هویت معلوم شناسایی شد و با هماهنگی مراجع قضائی و در عملیاتی ضربتی دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفت.

علی بخشی بیان داشت: این متهم در اظهارات خود به بزه انتسابی اعتراف و از اقدامات مجرمانه خود ابراز ندامت کرد که با توجه به مستندات پرونده، به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی پاکدشت گفت: شهروندان باید فعالیت کودکان و نوجوانان خود را در فضای مجازی مدیریت کرده و در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مجرمانه و هنجار شکنانه، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به عوامل انتظامی برسانند.

کد خبر 5153874

منبع: مهر

کلیدواژه: تلگرام پاکدشت ویروس کرونا زلزله کرمانشاه سی سخت بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل زمین لرزه شیراز عکس استانها مشهد شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ  یدالله دهقان گفت:  ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان  با انجام تحقیقات میدانی و تخصصی پلیسی یک انبار نگهداری مواد غذایی قاچاق در شهرستان بیرجند را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه  مأموران پس از صحت و سقم موضوع و هماهنگی با مقام قضائی انبار شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند، افزود:  در بازرسی از انبار، مقدار یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان  افزود: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ دهقان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا در دستور کار پلیس قرار دارد؛ از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • ۲ کلاهبردار در دیواندره دستگیر شدند
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • کشف ۳۰۸ قطعه شی تاریخی چندهزارساله در چالوس