Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در کنفرانس خلع سلاح در ژنو در سخنرانی از پیش ضبط شده‌ای گفت: ایالات متحده متعهد به این می‌ماند که اطمینان حاصل کند ایران هیچ‌وقت به سلاح هسته‌ای دست پیدا نکند. دیپلماسی بهترین مسیر برای رسیدن به این هدف است.

بلینکن در ادامه سخنرانی خود افزود: ما با همکاری با شرکا و متحدان‌مان به دنبال طولانی‌تر کردن و تقویت برجام خواهیم گشت و به باقی نگرانی‌ها از جمله رفتار منطقه‌ای بی‌ثبات‌کننده ایران و توسعه و اشاعه موشک‌های بالیستیک رسیدگی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در انتها گفت: ایران باید به توافف پادمانی خود با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و وظایف بین‌المللی خود پایبند بماند.

جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا هم روز یکشنبه در گفت‌وگو سی بی اس نیوز مدعی شده بود که جو بایدن "مصمم" است که از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای جلوگیری کند و دیپلماسی را بهترین راه برای این کار می‌داند.
این مقام ارشد آمریکایی همچنین درخصوص آغاز مذاکرات برای بازگشت آمریکا به برجام ادعا کرده بود که "ایران همچنان پاسخی نداده است".

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رافائل گروسی وارد تهران شد

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با هدف دیدار با مسوولان کشور و حضور در نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای وارد ایران شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امروز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه 1403 وارد ایران شد و مورد استقبال بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس سازمان انرژی اتمی ایران قرار گرفت.

در این سفر رافائل گروسی قرار است ضمن دیدار با مسوولان کشور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، در نخستین کنفرانس علوم و فنون هسته‌ای که هم اکنون در شهر اصفهان در حال برگزاری است، حضور یابد.

آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ایبرگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای در اصفهان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در دیدار گروسی و باقری چه گذشت؟
  • همکاری ایران و آژانس تحت تأثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار نگیرد
  • مهندسی معکوس این سلاح کلیدی آمریکایی در ایران؟!
  • اسلامی: به دنبال خلق فناوری در حوزه انرژی اتمی هستیم
  • رافائل گروسی وارد تهران شد
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز به کار کرد
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • بلینکن: توافق آتش‌بس باید برای حماس یک «تصمیم آسان» باشد
  • مثلث آمریکایی چه هدفی را در تقابل با فعالیتهای هسته‌ای ایران دنبال می‌کنند؟ / نقشه راه گروسی در تهران پس از عملیات وعده صادق