Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتلتیکو مادرید به مرحله یک چهارم نهایی صعود می کند؟

لوییس سوارز عملکرد خارق العاده ای در این فصل برای اتلتیکو مادرید داشته است. او 16 گل برای روخی بلانکو زده است که همه آن ها در لالیگا بوده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکا، اتلتیکو مادرید به لطف درخشش لوییس سوارز در صدر جدول لالیگا قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم اروگوئه ای، به همراه لیونل مسی در صدر لیست پیچیچی هم قرار دارد اما هر چقدر آمار او در لالیگا خوب بوده، در لیگ قهرمانان اروپا موفق عمل نکرده است. در مرحله گروهی سوارز 4 بازی (312 دقیقه) انجام داده است و 2 بازی هم به علت ابتلا به کرونا از دست داد ولی گلی به ثمر نرسانده است. 

اگر سوارز روی فرم باشد و بدرخشد، روخی بلانکو می تواند امیدوار به شکست چلسی و صعود به مرحله یک چهارم نهایی باشد. در صورت صعود اتلتیکو مادرید به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا، آن ها باید 2 میلیون یورو به بارسلونا پرداخت کنند. 

برای لوییس سوارز هم مثل هر ستاره دیگری، لیگ قهرمانان اروپا اهمیت بالاتری نسبت به لیگ دارد. او قصد دارد خاطراتش با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را تکرار کند؛ جایی که یکی از ضلع های مثلث MSN بود و در 10 بازی، 7 گل برای بلوگرانا زد تا به مقام قهرمانی رسیدند. این در حالی است که مهاجم اروگوئه ای بعد از این قهرمانی، افت شدیدی کرد و در طول 4 سال حضور در این تورنمنت، تنها 6 گل به ثمر رساند. 4 سالی که بارسلونا مقابل رم، یوونتوس، لیورپول و بایرن مونیخ مغلوب شد. این آمار به خودی خود نشان می دهد که چرا لیگ قهرمانان اروپا، تنها لکه سیاه کارنامه لوییس سوارز است. 

اخبار داغ 

سنگ اندازی پیش پای علی کریمی | افشاگری جادوگر مجوز پخش ندارد تیم منتخب لیگ برتر | گل محمدی و سه پرسپولیسی در جمع بهترین های نیم فصل اول درخواست اعدام برای خلبان تهرانی که مشروب خورد + جزییات دادگاه ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت مدافع بارسلونا با چشمانی گریان نیوکمپ را ترک کرد شوخی موناکو با بارسلونا به خاطر شکست مقابل پاری سن ژرمن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید لوییس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

درچارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال دورتموند امشب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه خانگی اش سینگال ایدونا پارک (وستفالن) میزبان پاری سن ژرمن است.

دورتموند و پاری سن ژرمن برای رسیدن به این مرحله به ترتیب از سد ۲ تیم اسپانیایی اتلنیکو مادرید و بارسلونا عبور کردند تا در یک قدمی رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا قرار گیرند. شاید خیلی از کارشناسان و هواداران فوتبال در ابتدای فصل جاری لیگ قهرمانان تصور نمی‌کردند این ۲ تیم به این مرحله برسند چرا که پاریسی‌های تحت هدایت لوییس انریکه در ابتدای فصل ۲ بازیکن نامدارشان یعنی لیونل مسی و نیمار را از دست دادند، اما بازیکنان PSG نشان دادند بدون این ۲ ستاره نیز می‌توانند شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشند.

۲ تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا جاری با یکدیگر همگروه بودند که در بازی رفت پاریسی‌ها با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسیدند و در بازی برگشت در سیگنال ایدونا پارک به تساوی یک بر یک دست یافتند.

دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن تاکنون ۶ مرتبه به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این تعداد بازی ۱ برد سهم زنبور‌ها و ۲ پیروزی نصیب پاریسی‌ها شده است و ۳ بازی نیز با تساوی به پایان رسیده است.

شاگردان لوییس انریکه مطمئنا امشب در ورزشگاه خانگی دورتموند با وجود هواداران پرشور زنبور‌ها کار بسیار سختی خواهند داشت و شاید تساوی نیز برای پاریسی‌ها نتیجه قابل قبولی باشد تا در پاریس بتوانند کار را تمام کنند، اما در سوی مقابل زنبور‌ها با توجه به اینکه قهرمانی در بوندسلیگا را از دست دادند و ۳ هفته مانده به پایان بوندسلیگا حتی شانس شان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده نیز تا حدود زیادی پایین آمده است به همین دلیل آنها با انگیزه فراوانی به دنبال رسیدن به فینال این رقابت‌ها هستند و به همین خاطر این دیدار جذاب خواهد شد.

آنتونی تیلور داور ۴۵ ساله انگلیسی قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد