Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه به نقل از عبدالکریم جمیری با تاکید بر لزوم توسعه و تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در مناطق کم برخوردار افزود: جمعیت شهر جدید عالی‌شهر و مناطق اطراف آن به حدود ۶۰ هزار نفر می‌رسد ولی زیرساخت‌های درمانی موجود در آن متناسب با این جمعیت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: راه اندازی مرکز جامع درمانی عالی‌شهر، بخش عمده‌ای از مشکلات درمانی منطقه را برطرف می‌کند و از حجم مراجعه‌های مردم این شهر به مراکز درمانی مرکز استان می‌کاهد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم سرعت بخشی  در راه اندازی این مرکز درمانی گفت:  در راستای توسعه مراکز بهداشتی و درمانی در سطح حوزه انتخابیه  مذاکرات و نشست های متعددی با وزارت بهداشت و سازمان برنامه و بودجه انجام شده است. 

وی در خصوص جدا شدن عالی‌شهر از شهرستان بوشهر و الحاق آن به شهرستان تنگستان گفت: در نظام جمهوری اسلامی مهمترین وظیفه کارگزاران دولت و وکلای ملت، خدمت صادقانه و گره گشایی از کار مردم است و زیربنای این اصل نیز حفظ وحدت و پرهیز از اختلاف افکنی و دامن زدن به مسائل حاشیه‌ای و نادرست است.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر افزود: اگر هدف ما خدمت به مردم باشد، باید بدون توجه به حدود و مرزهای جغرافیایی از همه ظرفیت‌ها و موقعیت‌هایی که در اختیارمان قرار داده شده برای خدمت و نوکری مردم استفاده شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: مباحثی که این روزها درخصوص جدا شدن عالی‌شهر از شهرستان بوشهر مطرح شده، دل نگرانی و اعتراض شدید مردم را در پی داشته است.

وی با دعوت همه مسئولان و نمایندگان مردم این استان در مجلس شواری اسلامی به حفظ وحدت، یکپارچگی، دوری از حاشیه پردازی و التهاب آفرینی در بین مردم افزود: شهر جدید عالی‌شهر به هیچ عنوان از بوشهر جدا نخواهد شد و هر گونه اظهار نظری در این خصوص هیچ پشتوانه منطقی و مستدلی ندارد.

جمیری ادامه داد: افراد باید در اظهارنظرها درباره موضوع‌های مهمی مانند تقسیمات کشوری که روندها و چارچوب‌های قانونی خاص خود دارد، حساسیت‌ها و قواعد را در نظر گرفت تا خدای ناکرده شاهد بروز نگرانی‌های مردمی مانند آنچه در استان‌های مجاور رخ داد نباشیم.

وی اضافه کرد: براساس مذاکرات صورت گرفته موضوع جدا شدن عالی‌شهر از شهرستان بوشهر هم از نظر مسئولان استان و هم مسئولان وزارت کشور مردود است و به هیچ عنوان عملی نخواهد بود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خواسته مردم عالی‌شهر را فصل الخطاب همه اظهارنظرها و مباحث مطرح شده در این روزها عنوان کرد و گفت" به همه عزیزان توصیه می‌شود در شرایط کنونی  از پرداختن به حواشی بی‌حاصل دوری کنند و به خواسته به حق مردم احترام بگذارند.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بوشهر دانشگاه های علوم پزشکی عالی شهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بوشهر دانشگاه های علوم پزشکی مجلس شورای اسلامی بوشهر دانشگاه های علوم پزشکی عالی شهر اخبار کنکور گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی نماینده مردم بوشهر عالی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ جلسه شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز - سه‌شنبه - به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

رئیسی: آموزش و پرورش مسئله اول کشور است

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیات امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌ عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مصوبات شوراها باید پشتوانه قانونی و شرعی داشته باشند
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • برگزاری شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی