Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با وجود اینکه باشگاه آلومینیوم پس از جدایی رسول خطیبی و پیوستن او به تیم تراکتور، از حمید عبدالهی به عنوان سرمربی جدید تیم اراکی نام برد، اما این مربی انصراف خودش را از ادامه همکاری با آلومینیوم اراک اعلام کرد.

متن استعفای حمید عبدالهی که آن را در اختیار خبرنگار ورزشی فارس قرار داده به صورت زیر است:

"به‌نام آنکه عهدش وفاست

مدیریت محترم باشگاه آلومینیوم اراک، جناب آقای سعیدعباسی

باسلام

همانطور که مستحضر هستید از روزی که به دعوت رسول خطیبی برای کمک به باشگاه آلومینیوم همکاریم را آغاز نمودم، باتمام توان برای پیشبرد اهداف باشگاه تلاش کردم اما همان طور که می‌دانید بعداز جدایی خطیبی از تیم فوتبال بزرگسالان، اعتماد کامل برای ادامه همکاری با بنده وجود نداشت و چون باشگاه به دنبال انتخاب گزینه اصلح برای هدایت تیم است و بنده هم از نظرفنی و اخلاقی به سرمربی سابق تیم تعهد دارم، لذا از ادامه همکاری با باشگاه آلومینیوم اراک انصراف داده و امیدوارم با استعفا اینجانب موافقت فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشاپیش از کمک‌ها و اعتماد جنابعالی و هیات مدیره محترم کمال تشکر را دارم.

حمیدرضا عبدالهی"

حمید عبدالهی همچنین در خصوص انصراف از ادامه همکاری با آلومینیوم اراک به خبرنگار ورزشی فارس گفت: خوشحالم توانستیم با هدایت رسول خطیبی و حمایت هواداران بی نظیر اراکی نتایج فوق العاده‌ای کسب کنیم که دراین مسیر پرفراز و نشیب کادر مدیریتی باشگاه و کارخانه همواره حامی ما بودند و استاندار محترم نیز مانند یک پدرمعنوی به هر صورتی از مجموعه ما حمایت کرد.

وی افزود: همه می‌دانند رسول خطیبی فرزند آذربایجان و تراکتور  است و برای کمک به تراکتور درنگ نکرد. من به هوادارن اراکی هم که به بنده لطف داشتند گفتم؛ تا قبل ازتمرین کسی از باشگاه رسما بامن صحبت نکرد و سرتمرین بحث موقت بودن مطرح شد که در شان من نبود. کلمه موقت یعنی دوستان به دنبال سرمربی هستند و من هم اخلاقی به رسول خطیبی تعهد داشتم و بچه‌های جنوب شهر تهران رفیق نیمه راه نیستند.

عبدالهی با اشاره به پیوستن به کادرفنی تراکتور تصریح کرد: به همین خاطر از ادامه همکاری با باشگاه آلومینیوم اراک انصراف می‌دهم تا این باشگاه با فراق بال نقشه راه آینده‌اش را به طور قطعی ترسیم کند نه موقت! امیدوارم روحیه جنگندگی و سبک کاری‌مان در تراکتور پاسخ دهد و اتفاقات خوبی را برای تی‌تی‌ها (لقب هواداران تیم تراکتور تبریز) رقم بزنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر آلومینیوم اراک رسول خطیبی تراکتور تبریز سرمربی تراکتور مربی تراکتور سرمربی آلومینیوم اراک ادامه همکاری باشگاه آلومینیوم آلومینیوم اراک رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ

به گزارش "ورزش سه،" نتایج ضعیف میلان در رقابت‌های این فصل در سری آ ایتالیا، جام حذفی این کشور، لیگ قهرمانان و لیگ اروپا که باعث شد آنها فرصت کسب هیچ جامی را نداشته باشند باعث شده است که مدیران این باشگاه به فکر قطع همکاری با پیولی باشند.

روسونری این هفته در دربی حساس شهر میلان برابر اینتر شکست خورد تا رقیب قدیمی و همشهری جشن قهرمانی را در مقابل چشمان بازیکنان و هواداران این تیم برگزار کند و گفته شده بود که این بازی آخرین فرصت برای سرمربی میلان است که خودش را به مدیران این باشگاه ثابت کند.

رسانه‌های ایتالیایی در روزهای گذشته مدعی شده بودند که جستجو برای یافتن جانشینی برای این مربی آغاز شده و یکی از مربیانی که نامش در فهرست میلان مطرح شده بود، کونته بود که پس از قطع همکاری با تاتنهام هنوز هدایت تیم دیگری را بر عهده نگرفته است.

اما حالا گاتزتا دلو اسپورت خبر داده است که نام مربی سرشناس و بزرگ ایتالیایی از فهرست میلان خط خورده و آنها تمایلی برای همکاری با او ندارند و شانس افراد دیگری که در این فهرست حضور دارند برای نشستن روی نیمکت این تیم بیشتر است.

از دومنیکو تدسکو، سرجیو کونسیسائو و لوپتگی به عنوان گزینه‌های اصلی قبول هدایت میلان نام برده می‌شود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به خاطر تعویض‌های اشتباه اوسمار حذف شد
  • جام حذفی| گربه سیاه پرسپولیس را در اراک کُشت/ صعود رویایی آلومینیوم در بازی که 19 گل داشت!
  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس
  • نقش بارز کارگران و کارفرمایان در جهاد اقتصادی
  • نبرد اراکی‌ها با سرخ‌پوشان پایتخت در جام حذفی
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد