Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در فرمانداری شمیرانات، اظهار کرد: باید جلوی فعالیت افرادی که با تأسیس دفاتر مشاوران املاک غیرمجاز در مناطق مختلف اقدام به خرید اراضی کشاورزی و حریم رودخانه‌ها کرده‌اند، گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این افراد مردم را ترغیب به ساخت‌وساز غیرقانونی و حمایت پوشالی می‌کنند چرا که هیچ مجمع امور صنفی بر فعالیت آن‌ها نظارتی ندارد.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار تهران ادامه داد: مجمع امور صنفی مشاوران املاک مکلف به اجرای قوانین است.

چراغعلی بیان کرد: بر اساس اخبار به دست آمده تعداد بنگاه املاک غیرمجاز و فاقد پروانه کسب بیشتر از دفاتر قانونی این صنف است.

وی ابراز کرد: قرار نیست هر مکانی که فردی زمینی گرفت ما به آن‌ها پروانه ساخت بدهیم چرا که ساخت‌وساز چارچوب‌های قانونی خود را دارد و ما سوگند خورده‌ایم تا از حقوق مردم دفاع کنیم.

معاون هماهنگی عمرانی استاندار تهران رسانه را یک ابزار مناسب برای این کار دانست و عنوان کرد: در خصوص جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز رسانه‌ها، یکی از ابزارهای مناسب برای فرهنگ‌سازی این کار است.

چراغعلی خاطرنشان کرد: ما در مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز باید با یک کار تیمی جلوی آن‌ها را بگیریم.

وی با اشاره به موضوع محیط زیست اضافه کرد: ساخت‌وساز غیرمجاز نه تنها به محیط‌زیست و منابع ملی آسیب می‌زند بلکه با تخریب آن سرمایه‌های ملی و مردم مورد زیان قرار می‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران استفاده از تکنولوژی جدید را در این امر بسیار مهم دانست و تأکید کرد: استفاده از عکس‌های هوایی و رصد لحظه‌ای آن‌ها می‌تواند بسیار در این امر به ما کمک کند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: محیط زیست عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی عمرانی استاندار تهران جلسه ستاد ساماندهی اراضی کشاورزی معاون هماهنگی ساخت وساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان

به گزارش همشهری آنلاین ، احمد وحیدی درباره آخرین اقدامات برای تامین امنیت مرزبانان، مرزها و مقرهای نظامی اظهار کرد: دستگاه های انتظامی، نظامی و امنیتی راجع به برخی از نقاطی که باید اصلاحاتی صورت بگیرد، جلسات بررسی مختلفی برگزار کردند و نسبت به تأمین امکانات بیشتر مورد نیاز پیش بینی هایی صورت گرفت از جمله اینکه ساختمان ها باید بهبود می یافتند که پیش بینی شده و به لحاظ هماهنگی هایی که باید در سطح منطقه انجام شود، اقدامات و برنامه هایی در دستور کار قرار گرفت.

وحیدی ادامه داد: مهم ترین مشکل این است که تروریست ها از خارج مرزهای ما به کشور وارد می شوند و وقتی با نیروهای امنیتی و انتظامی برخورد می کنند بلافاصله فراری می شوند لذا در صحبت هایی که با دوستان پاکستانی داشتیم قرار شد که با هماهنگی بیشتر جلوی این کار گرفته شود.

وی گفت: در سفر اخیر رییس جمهور به پاکستان گفت وگوهای بسیار خوبی با مسئولین مختلف امنیتی در سطوح مختلف انجام شد، نظرها یکی بود و هر بر ضرورت برقراری امنیت تأکید داشتند و هر دو هم نظر بودند که جریانات تروریستی که در داخل ایران و پاکستان عملیاتی را مرتکب می شوند، هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند.

وحیدی بیان کرد: توافقات بسیار خوبی هم در هماهنگی های هر چه بیشتر در برخورد با گروه های تروریستی در کنترل مرز و هم هماهنگی های اطلاعاتی بیشتر صورت گرفت که امیدواریم در عمل شاهد نتایج بسیار خوبی باشیم.

کد خبر 848360 منبع: شفقنا برچسب‌ها احمد وحیدی ایران و پاکستان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • تصاویر اولیه از مراحل ساخت‌وساز ۳۲۰ میلیون دلاری امریکایی‌ها در سواحل غزه
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان
  • مشاوران املاک فاقد پروانه در اردبیل پلمب می شوند
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز