Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:34:42 GMT

بازگشت میلیچ به استقلال/ بسته شدن پرونده بودیمیر

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۲۱۰۴

بازگشت میلیچ به استقلال/ بسته شدن پرونده بودیمیر

در چهارمین روز از آخرین ماه سال ۱۳۹۹ ورزش ایران اتفاقات گوناگونی را پشت سر گذاشت، مدیر عامل استقلال از حمایت از محمود فکری حرف زد و مدیرعامل پرسپولیس از بسته شدن پرونده «ماریو بودیمیر» خبر داد.

رییس هیات فوتبال استان تهران انتخاب شد

حبیب الله ابوالحسن شیرازی با کسب ۲۳ رای به مدت چهار سال دیگر به عنوان رئیس فوتبال استان تهران انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادامه خبر را اینجا بخوانید.

مددی: فکری با استقلال ادامه می‌دهد/ شرایط باشگاه خوب است

مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید براینکه «محمود فکری» به کار خود ادامه می‌دهد، گفت: مذاکره با نفراتی که در فهرست کادر فنی هستند، آغاز شده است. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

سمیعی: پرونده بودیمیر به‌زودی بسته می‌شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: پرونده «ماریو بودیمیر» به‌زودی بسته می‌شود. پول او پرداخت شده و در همین روزهای اخیر به حسابش خواهد نشست. جزییات این خبر را اینجا بخوانید.

سلطانی‌فر: امید زیادی به تیراندازان و کمانداران در المپیک توکیو داریم

وزیر ورزش و جوانان، گفت: امید زیادی به تیراندازی و همچنین تیراندازی با کمان داریم، چراکه این ورزش‌ها در هویت فرهنگی و ملی ما ایرانیان ریشه دارد. متن اظهارات مسعود سلطانی‌فر را اینجا بخوانید.

آلکنو: موفقیت در المپیک رویای والیبال ایران است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: حضور و موفقیت در المپیک رویای والیبال ایران و ورزش این کشور است. جزییات این خبر را اینجا بخوانید.

فریاد لوکاکو خطاب به زلاتان: «من بهترینم»

مهاجم تیم فوتبال اینتر خطاب به زلاتان گفت: این را قبول کن من بهترینم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فرمول عجیب خطیبی؛ بازگشت رسول‌ به تراکتور بعد از ۶ سال

رسول خطیبی بازهم در نیم‌فصل تیم خود را تغییر داد و این بار بعد از حدود ۶ سال به تراکتور بازگشت. متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

رئال برای کشاندن «هالند» و «امباپه» به مادرید یک میلیارد یورو نیازدارد

«کیلین امباپه» و «ارلینگ هالند» دو ستاره عصر مدرن فوتبال با احتساب هزینه انتقال و دستمزد، در مجموع برای مدافع عنوان قهرمانی لالیگا در مدت ۶ فصل، حدود یک میلیارد یورو هزینه خواهد داشت. این گزارش را می‌توانید از اینجا بخوانید.

سخنگوی استقلال: به فکری اولتیماتوم ندادیم/ «میلیچ» برمی‌گردد

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: هیچگونه اولتیماتومی به فکری داده نشده است و اینکه دو بازی به او فرصت داده‌ایم حقیقت ندارد. محمود فکری انتخاب هیات مدیره است و از این انتخاب همچنان حمایت می‌کنیم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها محمود فکری باشگاه پرسپولیس پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود فکری باشگاه پرسپولیس پرسپولیس محمود فکری باشگاه پرسپولیس پرسپولیس اخبار کنکور خبر را اینجا بخوانید محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس

محمود فکری در تمرین استقلال حضور پیدا کرد

طرفداری | تمرین امروز (دهم اردیبهشت) استقلال یک میهمان ویژه داشت. محمود فکری، سرمربی سابق و کاپیتان اسبق آبی ها در تمرین حضور پیدا کرد و با جواد نکونام گفتگو کرد. با توجه به موضع گیری های پیشین محمود فکری نسبت به جواد نکونام، حضور امروز او در تمرین و عکس یادگاری با نکونام تعجب هواداران را در پی داشت اما این موضوع می تواند به معنی کنار رفتن کدورت های گذشته باشد.

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. محمود فکری با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. 

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • عیار تسلیم‌ناپذیری دربرابر ظلم