Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی سیف شامگاه دوشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها در سخنانی، اظهار داشت: متأسفانه ویروس جهش یافته جدید موسوم به کرونای انگلیسی در برخی از استان‌های کشور و به ویژه استان همجوار ما خوزستان، به طور روز افزونی در حال شیوع و گسترش است، به نحوی که ظرف چند روز، وضعیت آن استان از آبی به زرد و در نهایت به قرمز و حالت هشدار تغییر یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به قدرت سرایت و میزان کشندگی بالای ویروس جدید و از طرفی امکان بسیار زیاد انتقال بیماری از سمت استان خوزستان، لازم است هم استانی‌های گرامی جهت جلوگیری از ابتلای خود و اطرافیانشان به این ویروس پروتکل‌های بهداشتی رعایت کنند.

مدیرکل پدافند غیر عامل لرستان تاکید کرد: با توجه به نزدیکی به ایام پایانی سال، تا حد ممکن از حضور و تردد در معابر و مکان‌های عمومی و همچنین شرکت در اجتماعات شادی و عزا و دور همی ها به طور جدی خودداری شود.

سیف ادامه داد: مردم برای حفظ سلامت خود و دیگران حتی الامکان همزمان از دو ماسک استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه ویروس جدید بیشتر نوجوانان و جوانان را درگیر می‌کند افزود: مردم تا حد امکان از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

مدیرکل پدافند غیر عامل لرستان بیان داشت: برای حفظ سلامت و جلوگیری از ابتلای مردم، اجرای همه پروتکل‌های بهداشتی با جدیت بیشتر مورد تاکید است و انتظار می‌رود این امر مهم توسط همه رعایت شود.

کد خبر 5153905

منبع: مهر

کلیدواژه: پدافند غیرعامل علی سیف ویروس کرونا ویروس کرونا زلزله کرمانشاه سی سخت بوشهر شیوع کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه اردبیل زمین لرزه شیراز شهرستان کرج عکس استانها مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »

شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم.دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • انتقال پیام لیزری توسط ناسا به زمین
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • امکان ثبت نام جدید در نهضت ملی مسکن استان سمنان وجود دارد
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • عزم جدی برای فعال شدن واحدهای تعطیل/لزوم تامین امنیت شغلی کارگران
  • ایجاد بازارچه دائمی برای مشاغل خرد خانگی در لرستان لازم است
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • بسیج امکانات برای جمع آوری و انتقال گندم کشاورزان خوزستان