Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز گفت: ما تمام انرژی و وقتمان را برای بازی با کوثر گذاشته و سعی کردیم بازی با مس را فدای بازی با کوثر کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، کیاوش علاسوند، سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز پس از شکست 7 بر صفر تیمش مقابل مس سونگون در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشور اظهار داشت: بعد از بازی با سن ایچ شرایط تمرین را نداشتیم و 5 نفر از بازیکنانمان مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 2 نفر از بازیکنانمان محروم شده و 2 نفر هم مشکوک به کرونا بودند که از حضورشان در تمرینات جلوگیری کردیم. بر این اساس تقریباً با 3 نفر تمرین کردیم. خیلی سخت است که تیمی در شرایط لیگ برتر با این شرایط مواجه شود.

علاسوند ادامه داد: ما تمام انرژی و وقتمان را برای بازی با کوثر گذاشته و سعی کردیم این بازی را فدای بازی با کوثر کنیم چون با توجه به نزدیک بودن مسابقات به هم، یک مقدار آمار مصدومیت‌ها و فشار بدنی روی بازیکنان زیاد شده است.

لیگ برتر فوتسال| صعود گیتی‌پسند، مس سونگون، سن‌ایچ و مقاومت به مرحله نهاییبرد پرگل و خانگی مس سونگون مقابل ملی حفاری اهوازلیگ برتر فوتسال| گیتی‌پسند به دنبال صعود به صدر در غیاب صدرنشین/ تقابل مس سونگون با حفاری

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز در خصوص شرایط مالی تیمش خاطرنشان کرد: خدا را شکر 30 درصد باقی‌مانده سال گذشته پرداخت‌شده و باشگاه در تلاش است امسال هم پرداختی داشته باشیم. فکر می‌کنم این شرایط و مشکلات مالی گریبان گیر تمام تیم‌ها شده و تیم ما هم با توجه به دولتی بودن شرایطش کمی سخت‌تر بود.

وی ادامه داد: سعی می‌کنیم با بازی خوب مقابل کوثر و کسب 3 امتیاز مقابل این تیم لیگ را برای خودمان تمام‌شده بدانیم و پایان خوبی در لیگ داشته باشیم.

علاسوند در خصوص استفاده از سیستم 5 نفره در این دیدار اظهار داشت: ما 6 نفر بودیم و برای ذخیره انرژی‌مان مجبور بودیم از این سیستم استفاده کنیم چون بازی کردن 6 بازیکن جوان پابه‌پای چنین بازیکنان باتجربه‌ای واقعاً سخت و سنگین است.

سرمربی ملی حفاری اهواز در پایان گفت: به همین دلیل برخی مواقع مجبور بودیم از سیستم 5 نفره استفاده و فشار تیم حریف را کم کنیم. با توجه به شرایطی که در هفته گذشته با آن مواجه بودیم، خودمان فکرش را می‌کردیم که چنین نتیجه‌ای رقم بخورد.

انتهای پیام/116/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ملی حفاری اهواز بازی با کوثر مس سونگون لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار دو تیم روز جمعه، ۷ اردیبهشت، در تایلند برگزار شد.

نیمه نخست این دیدار ملی‌پوشان افغانستان موفق شدند که چهار بار دروازه حریف‌شان را باز کنند و در سوی دیگر بازیکنان عراق تنها دو گل خورده را جبران کردند

در این نیمه، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی هرکدام یک بار و مهران غلامی دوبار برای افغانستان گل‌زنی کردند.

در نیمه دوم بازی، عراق هرچند یک گل خورده دیگر را نیز جبران کرد، اما جواد صفری برای پنجمین بار دروازه این تیم را باز کرد و نتیجه بازی پنج بر سه به نفع ملی‌پوشان کشور شد.

با این نتیجه افغانستان فرصت دارد تا با پیروزی در برابر برنده دیدار قرقیزستان و ویتنام، به جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ صعود کند.

دیدار تیم‌های ویتنام و قرقیزستان قرار است امروز برگزار شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • ببینید | خلاصه بازی هوادار ۳ - مس سونگون ۱
  • هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم
  • افغانستان با شکست عراق در یک قدمی صعود به جام جهانی فوتسال
  • تیم فوتسال افغانستان نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • دوره مربیگری فوتسال سطح ایران در میامی برگزار شد
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم