Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرفنی تیم فوتسال مس سونگون گفت: بچه‌های ما در بازی با ملی حفاری خیلی باهوش عمل کردند. ما برای امروز برنامه‌ریزی کرده بودیم که یک بازی خیلی منسجم ارائه کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، علیرضا افضل، مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون در خصوص دیدار تیمش مقابل ملی حفاری اهواز که با برتری 7 بر صفر مس همراه بود، اظهار داشت: امروز بازی خیلی خوبی را از سوی دو تیم شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم ملی حفاری با وجود اینکه تعداد نفرات کمی در این بازی به همراه داشت، اما تا جایی که بدنشان اجازه می‌داد خیلی خوب ظاهر شدند و تک موقعیت‌هایی هم جلوی دروازه ما ایجاد کردند.

افضل در خصوص عملکرد بازیکنان مس سونگون در دیدار امروز خاطرنشان کرد: بچه‌های ما خیلی باهوش عمل کردند. ما برای ا امروز برنامه‌ریزی کرده بودیم که یک بازی خیلی منسجم ارائه کنیم چرا که تیم ملی حفاری تیم ریشه‌داری است و قطعا در بازی‌های بعدی حرف‌هایی برای گفتن خواهد داشت.

برد پرگل و خانگی مس سونگون مقابل ملی حفاری اهوازلیگ برتر فوتسال| صعود گیتی‌پسند، مس سونگون، سن‌ایچ و مقاومت به مرحله نهاییلیگ برتر فوتسال| گیتی‌پسند به دنبال صعود به صدر در غیاب صدرنشین/ تقابل مس سونگون با حفاری

مدیر فنی تیم فوتسال مس سونگون در پایان گفت: ما در بازی امروز از موقعیت‌هایمان خوب استفاده کردیم. برنامه‌های خیلی خوبی را در زمین انجام دادیم و بچه‌هایمان هم خوب دفاع کردند. خوشحال هستم چون حتی زمانی که نتیجه 7 بر صفر  بود بازهم بچه‌هایمان احساس مسئولیت کرده و با برگشت به عقب اجازه گلزنی را به بازیکنان حریف ندادند. باید در بازی های حساس و سخت تر نیز روندمان را ادامه دهیم.

انتهای پیام/116/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ملی حفاری مس سونگون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، رم از امروز تمرینات آماده سازی برای بازی یکشنبه با یوونتوس به میزبانی ورزشگاه المپیک را آغاز کرد.

بازیکنان رم پس از شکست اخیرشان مقابل بایرلورکوزن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، به دنبال بازگشت به سری A خواهند بود.

در‌ جلسه تمرینی امروز، به دلیل فشار بازی شب گذشته چندین بازی حضور نداشتند و به استراحت پرداختند.

به گزارش اسکای اسپورت، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون آمادگی صد درصدی ندارند و در آستانه بازی با یوونتوس همچنان وضعیت مبهمی دارند. آزمون شب گذشته در دقیقه 79 بازی به جای روملو لوکاکو به میدان رفت و مانچینی فیکس بود.

رم 59 امتیازی در رده پنجم جدول برای کسب سهمیه اروپایی می‌جنگد و تنها دو امتیاز با آتالانتا رده ششمی فاصله دارد.

در مقابل، یوونتوس 65 امتیازی می‌خواهد به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و رویارویی دو تیم قطعا جذابیت بالایی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تاخیر عجیب پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • تاخیر خودخواسته پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • ژاوی: مایه شرمساری است، خیلی عصبانی‌ام!
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت
  • قربانی در بازی سرنوشت‌ساز در سقوط
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!