Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غلامشاهی رییس هیات هندبال استان فارس گفت: در فینال شانزدهمین دوره مسابقات دسته برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۶ امروز به میزبانی تالار هندبال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تیم شهید شاملی کازرون ۲۹-۲۶ نتیجه را مقابل إشتادسازه مشهد واگذار کرد و بر سکوی نائب قهرمانی ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در نیمه نخست این بازی تیم إشتادسازه مدافع عنوان قهرمانی با استفاده از اشتباهات تیم شاملی نمایش بهتری را ارائه کرد و این نیمه را ۱۶-۱۱ بسود خود به پایان برد.

غلامشاهی اضافه کرد: در نیمه دوم علی رغم تلاش بازیکنان شاملی برای جبران گل خورده، اما تیم إشتادسازه بر تعداد گل‌های زده خود افزود تا در پایان بازی برای دومین سال پیاپی بر سکوی قهرمانی قرار بگیرد و شاملی کازرون هم به مانند سال گذشته به کسب نائب قهرمانی بسنده کند.

در پایان لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور تیم‌های إشتادسازه مشهد و شهید شاملی کازرون با کسب مقام‌های اول و دوم، سال آینده به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا حضور می‌یابند.

نماینده فارس در دور نیمه نهایی با شکست ۲۷-۱۹ تاسیسات دریایی تهران گام به دیدار پایانی گذاشت.

در دیدار رده بندی شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان هم فولادمبارکه سپاهان اصفهان با نتیجه قاطع ۲۹-۲۰ تاسیسات دریایی تهران را از پیش رو برداشت و عنوان سوم این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نائب قهرمانی هندبال بانوان شهید شاملی کازرون برتر هندبال بانوان شاملی کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۲۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت

تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال مقابل طبیعت شکست خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران در بازی نخست از سری نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال از ساعت 16 امروز (شنبه) به مصاف هم رفتند که این دیدار با حساب 84 بر 74 به سود طبیعت به پایان رسید.

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام

طبیعت در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج 19 بر 17، 25 بر 15 و 26 بر 21 برنده شد و کوارتر دوم را 14 بر 21 واگذار کرد.

جردن استیونس گارد تیم طبیعت با کسب 41 امتیاز و هفت پاس گل، ستاره تیمش بود. جمال جونز هم 17 امتیاز و شش ریباند برای ذوب‌آهن به ثبت رساند.

دیدار دوم تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران، دوشنبه دهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

شهرداری گرگان و مهرام تهران، برگزارکننده دیگر بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم