Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید شمسایی، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان بعد از پیروزی تیمش برابر شهروند ساری اظهار کرد: بازی امروز با شهروند ساری یک دیدار بسیار جذاب و سراسر تاکتیک بود. تیم ما در این دیدار موقعیت های زیادی را خراب کرد. درست است که ۴ گل زدیم؛ اما ۴۰ گل هم نزدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ نفر از بازیکنان شهروند ساری در تیم ملی امید بازی می کنند و آینده فوتسال کشورمان هستند. بازیکنان امید شهروند برابر بازیکنان بزرگ ما کار را بسیار سخت کردند. اول ۲ گل از شهروند پیش افتادیم، اما با اشتباه بازیکنانم ۲ گل خوردیم و نیمه اول را با تساوی به اتمام رساندیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان افزود: به نظر من بازیکنانم باید در هر لحظه از بازی، تشنه گل زدن باشند و من قطعا این موضوع را در تیم درست خواهم کرد. در کل خیلی خوشحال هستم که توانستیم ۳ امتیاز کامل مسابقه را کسب کنیم و به صدر جدول برویم. امیدوارم ما حصل این پیروزی هم رسیدن به مرحله نهایی بازی ها باشد.

شمسایی درباره تصمیم سازمان  لیگ فوتسال برای تغییر برنامه های دور دوم رقابت های لیگ برتر ، بیان کرد: به نظر من سازمان لیگ فوتسال و شخص آرش جابری (سرپرست سازمان لیگ فوتسال) اگر می خواهند برای دور دوم برنامه ریزی مناسبی انجام دهند، چه بهتر که هر چه سریع‌تر این برنامه ریزی صورت بگیرد تا باشگاه هایی که سرمایه گذاری سنگینی انجام داده اند، متضرر نشوند.

بیشتر بخوانید

لیگ برتر فوتسال/ پیروزی شیرین گیتی پسند برابر ساروی ها/ جشنواره گل مس مقابل تیم ملی حفاری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال ایران وحید شمسایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابی خاطره انگیز از لحظه قدم زدن کبوتر حرم در بین زائران امام رضا (ع)

هر ساله زائران بسیاری برای ادای احترام به امام هشتم شیعیان روانه آستان مقدسش می‌شوند تا ارادت خود را به امام رئوف ابراز کنند. در بدو ورود به صحن و سرای حرم امام رضا (ع) کبوتر‌هایی را می‌بینیم که در گوشه و کنار حرم روی سقف سقاخانه‌ها، سر طاق‌ها، طاق‌نما‌ها و گاهی روی لوستر‌ها و گنبد‌ها چشم به رواق حرم امام رضا (ع) دوخته اند و آزادانه در حرم پرواز می کنند. حضور کبوترها حال و هوای خاصی به حرم می دهند.

شهروندخبرنگار ما فیلمی از کبوتری که در بین زائران با آرامش در حال قدم زدن است را به نمایش گذاشت.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

کبوتران امام رضا (ع) به اصفهان می‌آیند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • لحظه ناب عاشقی در حرم مطهر امام رضا (ع) هنگام بارش باران + فیلم
  • قابی خاطره انگیز از لحظه قدم زدن کبوتر حرم در بین زائران امام رضا (ع)
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • استقبال از تیم فوتسال افغانستان + فیلم
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • اوسمار: هنوز ۵ بازی دیگر باقی مانده است/ تا آخرین لحظه می‌جنگیم
  • اوسمار: تا آخرین لحظه می‌جنگیم تا به هدف خود برسیم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • استقبال سبزواری‌ها از علی اکرمی فوتسالیست تیم ملی