Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز این شرکت ماه گذشته اعلام کرد که در کارآزمایی بالینی انجام‌شده در انگلیس واکسنش ۸۹.۳ درصد در پیشگیری از کووید-۱۹ موثر بوده و در برابر سویه جهش‌یافته واگیرتر انگلیسی نیز تقریبا به همان اندازه اثربخشی داشته است.

نواواکس  برای تولید این واکسن که باید در دو تزریق استفاده شود و هم اکنون در اتحادیه اروپا به طور همزمان در حال بازبینی است، در چند مرکز تولید واکسن از جمله انستیتو سرم هند امضا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت اعلام کرد داوطلبان ۱۸ ساله و بالاتر را از سراسر آمریکا و مکزیک برای بخشی از این کارآزمایی که «سازمان پژوهش و توسعه پیشرفته زیستی‌پزشکی آمریکا» (BARDA) از آن حمایت مالی می‌کند، جلب کرده است.

این شرکت گفت ۲۰ درصد از شرکت‌کنندگان در این کارآزمایی یعنی ۶۰۰۰ نفر لاتین‌تبار، ۱۳ درصد یعنی ۳۹۰۰ نفر سیاه‌پوست و بقیه ۳۹۰۰ نفر دیگر ۶۵ ساله و بالاتر هستند. 

نواواکس قبلا اعلام کرده بود که شرکت‌کنندگان در کارآزمایی بالینی در آمریکا را پیش از بازبینی نتایج برای شش هفته تحت مشاهده نگه خواهد داشت.

این شرکت همچنین گفته است با سازمان غذا و داروی آمریکا در حال مذاکره است تا مشخص شود آیا می‌تواند از داده‌های کارآزمایی واکسنش در انگلیس و آفریقای جنوبی هم برای کسب مجوز واکسن در آمریکا استفاده کند یا نه.

واکسن کرونای ساخت شرکت آمریکایی نواواکس حاوی نانوذرات پروتئینی (که در واقع پروتئین‌های گل‌میخی ویروس هستند که در آزمایشگاه ساخته شده‌اند) به همراه یک ماده تحریک‌کننده ایمنی یا «ادجوان» است. «اتحاد ابداعات برای آمادگی در برابر همه‌گیری‌ها» یا CEPI از این واکسن حمایت مالی می‌کند. این واکسن باید در دوز تزریق شود و در درمای ۲ تا ۸ درجه (دمای معمولی یخچالی) پایدار است.

پنجمین واکسن کرونا به مرحله نهایی آزمایش می‌رسد| آغاز آزمایش مرحله سوم واکسن شرکت نوواکس در آمریکا کد خبر 586725 برچسب‌ها كروناويروس واکسن واکسن کرونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس واکسن واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی آلومینیوم اراک قرار گرفت و در حالی که تا لحظات پایانی بازی در وقت‌های اضافه از میزبان خود پیش بود، گل تساوی را دریافت کرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در پایان تیم آلومینیوم توانست با درخشش احمد گوهری پرسپولیس را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

درهمین رابطه اوستون اورونوف‌ ستاره پرسپولیس با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت: ارتش سرخ؛ به شما افتخار می‌کنم، خیلی خوشحالم که با شما در یک تیم بازی می‌کنم.

کد خبر 847410 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف
  • فردا قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • عکس| واکنش اورونوف‌ به حذف پرسپولیس از جام حذفی
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد