Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

 

 

پیگیری

سلام و خسته نباشید

باشگاه خبرنگاران جوان لطفا پیگیر اینکه از این به بعد بیمه نامه شخص ثالث برای کسی که خودرو خریده شامل تخفیف ها نمی شود چیست

از این به بعد باید بدون تخفیف ها خرید کند و تخفیف فقط شامل صاحب اصلی ماشین می باشد

آیا ظلم نیست که شرکت های بیمه برای مردم الزام کردند؟

ممنون بابت پیگیری

گران فروشی مواد غذایی  بی صدا و افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت

خیار شور اصالت شیشه ۶۸۰ گرمی را با تاریخ تولید مرداد ۹۹ با قیمت چاپ شده روی درب شیشه خریدم ۱۹۹۰۰ تومان و امشب خیارشور اصالت ۵۰۰ گرمی با تاریخ تولید دی ماه ۹۹ را با قیمت چاپ شده روی درب شیشه خریدم ۳۹۹۰۰ تومان یعنی افزایش دو برابری قیمت همزمان با کاهش وزن ۳۰ درصدی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که وزن خیار داخل شیشه فقط ۳۵۰ تا ۳۸۰ گرم بود و یعنی خیار شور را کیلویی حداقل ۱۰۰ هزار تومان میفروشند ( تقرباً قیمت گوشت ) در حالیکه بالاترین قیمت خیار در طول سال ۹۹ کیلویی ۲۰ هزار تومان آنهم فقط برای یک هفته و مصرف کننده نهایی بود.

این گران فروشی را باید چه کسی نظارت و برخورد کند؟.

از جان ملت شریف و نجیب ایران چه می خواهند؟

درخواست به تعویق افتادن آزمون وکالت

از مسئولین خواهش می کنم آزمون وکالت و به تعویق بندازن ۸۵۰۰۰ نفر آدم شرکت کرده بااین اوضاع کرونای انگلیسی و سردی هوا که انتشار ویروس رو صد چندان کرده واقعا واجبه آزمون برگزار بشه؟ من خودم قراره امسال آزمون بدم ولی لرزه به تنم افتاده و استرس اینکه نکنه کرونا بگیرم و عزیزانم رو مبتلا کنم یک لحظه آرومم نمی گذاره

بيمه خودرو ها

سلام

به تازگي خودرو هايي كه بيمه شخص ثالثشون تموم می شه و تعويض پلاک شده با اين حال كه تخفيف بيمه خودرو كامله يعني ٧٠درصد هست ناديده گرفته می شه و بايد خودرو را بدون تخفيف بيمه بيمه كنيم و وقتی می پرسيم مي فرمايند رييس بيمه مركزی عوض شده قانون جديده.

لطفا پيگيري كنيد،خواهش می كنم .

قیمت کذايی شاهین

من مصرف کننده ام 267 میلیون از کجا بیارم. نمیدونم معیار قیمت گذاری شاهین چیست. اول قرار 160 باشه. الان 267. از برج 3 مبلغ 80 میلیون آزمون گرفتن بدون سود و هیچی حالا اخلاقی نیست افزایش قیمت به این نوع رفتاری انجام دهند. دعوت نامه آمده ده روزه مهلت داری 180 مابقی رو نتونستم بریزم تاریخش گذشت سایپا اصلا مشتری مدار نیست برعکس کشورهای دیگر گفتن پول بریزید خودمون هرچی شد تحویلت میدیم. ینی این چه فروشی هست که سایپا داره. خواهشمندم حق ما مصرف کننده های واقعی رو بگیرید ما کارگریم اول می گفتن افزایش قیمتش چقدره وچی تحویل میدن که ثبت‌نام نمی‌کردیم

امتحانات نهایی پایه دوازدهم

سلام

ازت خواهش می کنم درباره امتحان نهایی پایه دوازدهم پیگری کنید امسال ما هیچی یاد نگرفتیم چطوری بیایم امتحان حضوری بدیم بعد با این وضع کرونا اصلا درست نیست که امتحانات پایه دوازدهم حضوری باشه لطفا رسیدگی کنید

ممنون

آموزشیاران ۹۲ تا۹۹ نهضت سواد آموزی

لطفا با همان قانونی که آموزشیاران قبل ۹۲ استخدام شدند شامل بعد از ۹۲ هم شود

تعویق آزمون دکتری 1400

لطفا برای تعویق آزمون دکتری به بعد از تعطیلات عید پیگیری نمایید. اکثر داوطلبین شاغل هستند و فقط تعطیلات عید زمان مناسبی برای آمادگی و شرکت در کنکور دارند. اگر آزمون دکتری به بعد از عید منتقل شود طبعا بسیاری از مسافرت های نوروزی نیز کمتر می‌شود.

کارمزد انتقال

با سلام وخسته نباشید لطفا درمورد کارمزد انتقال بانک های نظامی رسیدگی وپیگیری شود باتوجه به اینکه ادغام دربانک سپه شده انتقال وجه به بانک های فوق کارمزد کم می شود. باتشکر.

تخفيف پرداخت الكترونيكی عوارض تهران پرديس

سلام  تا قبل از دهم دي ماه سال جاری كه عوارض خودروهای سواری پنجاه هزار ريال بود براي خودروهای داراي برچسب الكترونيكی تخفيفی در نظر گرفته می شد ولي با افزايش نرخ عوارض به شصت هزار ريال ظاهرا اين تخفيف حذف شده است و مبلغ عوارض چه نقدي چه غير نقدی يكسان است در صورتيكه هنگام اخذ برچسب يكي از موارد ذكر شده تخفيف برای پرداخت غير نقدی بوده است

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدای مردم شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا غذا‌های دریایی سرطان زا هستند؟

نظرسنجی انجام شده توسط این تیم نشان داد که ساکنان نیوهمپشایر غذا‌های دریایی را با نرخی بالاتر از میانگین ملی مصرف می‌کنند، به این معنی که ممکن است خود را در معرض PFAS و عوارض سلامتی مرتبط با مواد شیمیایی قرار دهند.

به گزارش جی پلاس، در حالی که محققان سطح PFAS شرکت‌کنندگان را آزمایش نکردند، یک مطالعه جداگانه در سال ۲۰۲۳ نشان داد که آمریکایی‌های آسیایی آمریکایی که اغلب رژیم غذایی سرشار از غذا‌های دریایی دارند، سطح PFAS در خونشان ۸۹ درصد بیشتر از سایر نژاد‌ها بود.

این مطالعه نشان داد که یک رژیم غذایی غنی از غذا‌های دریایی می‌تواند مقصر باشد، زیرا ماهی منبع اصلی آلودگی PFAS است.

مگان رومانو، یکی از نویسندگان این مطالعه، گفت: ما خوردن غذا‌های دریایی را که منبع عالی پروتئین بدون چربی و اسید‌های چرب امگا هستند، توصیه می‌کنیم، اما همچنین منبع بالقوه‌ای برای قرار گرفتن در معرض PFAS هستند مزایای مصرف غذا‌های دریایی برای افرادی که "در مورد رژیم غذایی تصمیم می‌گیرند، به ویژه برای جمعیت‌های آسیب پذیر مانند زنان باردار و کودکان مهم است.

PFAS‌ها مواد میکروسکوپی هستند که هزاران سال طول می‌کشد تا در محیط و بدن انسان تجزیه شوند و نام "مواد شیمیایی برای همیشه" را برای آن‌ها به ارمغان آوردند. آن‌ها در منسوجات، فوم آتش نشانی، ظروف نچسب، لباس و بسته بندی مواد غذایی یافت می‌شوند و به منابع آب، خاک و هوا نفوذ می‌کنند.

از آنجایی که PFAS تقریباً در همه جای محیط زیست یافت می‌شود، محققان گفتند که دانستن چگونگی رسیدن این مواد شیمیایی به ماهی در زنجیره غذایی دریایی دشوار است.

در مطالعه‌ای که در مجله Exposure and Health منتشر شد، محققان حدس زدند که صدف‌ها می‌توانند بیشتر در معرض خطر آلودگی PFAS باشند، زیرا در کف دریا، نزدیک‌تر به منابع PFAS در نزدیکی ساحل، تغذیه می‌کنند و زندگی می‌کنند. موجودات دریایی بزرگتر ممکن است PFAS را با خوردن گونه‌های کوچکتر آلوده به آن‌ها بخورند.

هیچ سطح امنی از قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی وجود ندارد و چندین مطالعه آن‌ها را با صد‌ها نوع سرطان، مشکلات ناباروری، ناهنجاری‌های جنینی و مجموعه‌ای از بیماری‌های دیگر از جمله اوتیسم مرتبط می‌کند.

محققان گفتند این یافته‌ها بر نیاز به دستورالعمل‌های بهداشت عمومی سختگیرانه‌تر برای تعیین مقادیر ایمن مصرف غذا‌های دریایی برای کاهش قرار گرفتن در معرض PFAS تاکید می‌کند.

دیگر خبرها

  • کدام مواد غذایی را نباید با معده خالی خورد؟
  • آیا غذا‌های دریایی سرطان زا هستند؟
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۶ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • مواد غذایی ضد التهاب
  • (تصاویر) ماشین‌های گران‌قیمت غرق در گل‌ولای سیل دبی!