Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید

خوشحالی طارمی بعد از گلزنی مقابل تیم یوونتوس/ همدردی بازیکن استقلال با مردم سی سخت/ خسرو حیدری دوباره‌ پدر شد

الله‌یار صیادمنش بازیکن تیم زوریا لوهانسک با انتشار تصویری در صفحه شخصی‌اش نوشت:

"ما دیروز یک برد خوب داشتیم و اکنون وقت آن است که روی بازی بعدی تمرکز کنیم"

 

جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با انتشار پستی در صفحه‌اش  از مردم خوزستان و مجموعه فولاد تقدیر و تشکر کرد .

"پایان یک نیم فصل دیگر با پیراهن فولاد جزوی از خاطره‌ی همه ما شد. در روزهای پیروزی در کنار هم خندیدیم و در روزهای شکست برای قوی‌تر شدن برنامه‌ریزی کردیم. در فولاد «بازنده» نداریم. یا پیروز می‌شویم یا برای رسیدن به پیروزی خود را قوی‌تر و متحدتر می‌کنیم. در نیم فصلی که گذشت به افتخار مردم عزیز خوزستان تلاش کردیم و عرق ریختیم و در تک تک لحظات به یاد عزیزانی بودیم که در کارخانه فولاد برای سربلندی ایران‌مان تلاش می‌کنند.
.
اکنون که نیم فصل نخست فصل ۹۹-۰۰ لیگ برتر به پایان رسیده و فولاد توانسته در فشرده‌ترین دوره رقابتهای لیگ برتر نتایج فصل گذشته‌اش را تکرار کند وظیفه دارم به عنوان سرمربی تیم از مردم خوزستان، کادر مدیریتی کارخانه و باشگاه، هیات مدیره محترم، کادر فنی، پزشکی و تدارکارت و به ویژه بازیکنان فولاد قدردانی کنم که با تمام وجود از خود مایه گذاشتند. از همین جا مراتب تشکر خودم را از تک تک آنها که با فداکاری و صداقت برای موفقیت فولاد تلاش کردند، اعلام می‌کنم.

قطعا روزهای مهم‌تر و دشوارتری پیش‌روی تیم فولاد قرار گرفته که درخشش و شاد کردن هواداران در هر سه جبهه، هدف اصلی تک تک ماست و بخوبی می‌دانیم بدون اتحاد و در کنار هم بودن به هدف‌مان نمی‌رسیم. گذر از این روزهای دشوار با اتحاد آسان‌تر خواهد بود. این نه شعار، بلکه نقشه راه ماست که «باهم و در کنار هم» و برای خوزستان و فولاد هر آنچه در توان داریم بکار گیریم و با رفع نقاط ضعف و اشتباه‌هایی که در نیم فصل اول داشتیم روزهای شیرین‌تری را برای هواداران رقم بزنیم."

 

نسیمه غلامی بازیکن فوتسال، درآخرین فعالیت مجازی‌اش تصویری از خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

 

رضا قوچان نژاد بازیکن تیم زووله تصویری را در کنار فرزندش در صفحه اجتماعی‌ خود منتشر کرد.

 

داریوش شجاعیان بازیکن تیم استقلال با انتشار تصویری از خود در کنار فرشید اسماعیلی و وریا غفوری تولد هم تیمی‌اش را تبریک گفت.

"فرشید داداش گلم تولدت مبارک ایشالله تو مراحل زندگی مثل همیشه موفق باشی خیلی وقته که میشناسمت تو یک رفیق با مرامی جات اینجاست"

 

سعید عزت اللهی بازیکن محبوب ایرانی تصویر نوشته‌ای معنادار درباره ریاکاری و دورویی در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.

 

سید مجید صدری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با انتشار تصویری ولادت امام جواد (ع) را تبریک گفت.

 

مهدی رحمتی سرمربی تیم شهر خودرو به مناسبت ولادت امام جواد (ع) استوری زیر را در فضای مجازی منتشر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشکاران فوتبالیست ایرانی نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

استقلال این روز‌ها در حالی تمرین می‌کند که یک اتفاق خوشایند باعث خوشحالی و امیدواری تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان شده است. پس از پایان نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر، کوین یامگا در برخورد سهوی با امید حامدی‌فر به شدت مصدوم شد و کارش به چند جراحی متوالی کشید به طوری که ادامه رقابت‌های لیگ بیست و سوم را از دست داد و تکلیفش برای فصل آینده نیز هنوز به طور کامل مشخص نشده است.

چشم کوین به شدت آسیب دید و تا به امروز چند عمل جراحی متوالی را پشت سر گذاشته است، اما خوشبختانه قبل از پایان سال، کادر پزشکی معالج این بازیکن به او اجازه داد آرام آرام دور زمین فوتبال بدود و پس از شروع سال جدید نیز اجازه کار‌های سبک با توپ و بغل پا زدن پیدا کرد. حالا با هماهنگی پزشکان، کوین یامگا دویدن خود را افزایش داده و علاوه بر آن چند روزی است که اجازه یافته تا در تمرینات موسوم به فوتبال ۴ به ۲ و تمرین "آقا وسط" نیز شرکت کند. اتفاقی که بسیار باعث امیدواری همه استقلالی‌ها شده است، چون نشان می‌دهد که او آرام آرام به فوتبال باز می‌گردد. اگر همه چیز طبق روال جلو برود، احتمال دارد بازیکن اروپایی استقلال از حوالی دی ماه امسال بتواند به ترکیب ثابت آبی پوشان برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن
  • پست معنادار و پیش‌بینی سعید حجاریان با تداوم دولت سیزده
  • پاسخ معنادار سعید حجاریان به یک منتقد ناامید در توئیتر
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • ویسی: نام فولاد اینجاست اما اعتبارش نیست
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم