Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر داخلی دولت اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که عاملان حمله موشکی به فرودگاه بین‌المللی اربیل عراق پیش از حمله وارد شهر شده بودند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ریبر احمد، وزیر داخلی دولت اقلیم کردستان عراق درباره حمله موشکی به فرودگاه اربیل در ۱۵ فوریه جاری اعلام کرد: متاسفانه برخی افراد از امکاناتی که در نقاط ایست بازرسی پلیس برای استفاده آنها فراهم شده‌ سوءاستفاده کرده‌اند و به همین دلیل عاملان حمله به فرودگاه اربیل توانستند وارد شهر شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد در ادامه با بیان اینکه برای انجام تحقیقات پیرامون این حمله یک کمیسیون مشترک با دولت مرکزی عراق تشکیل شده‌ است، گفت: امیدوارم دولت بغداد عاملان حمله را دستگیر و آنها را مجازات کند.

وی افزود: یکی از افرادی که در حمله به فرودگاه اربیل زخمی شده و در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته بود، جان خود را از دست داد.

گفتنی است که یحیی رسول، سخنگوی نظامی مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق اعلام کرد که حمله موشکی به فرودگاه اربیل از داخل این شهر انجام شد.

فرودگاه بین‌المللی اربیل دولت اقلیم کرد شمال عراق که سربازان آمریکایی نیز در آنجا حضور دارند، در ۱۵ فوریه جاری با ۱۴ راکت مورد حمله قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمله راکتی در اربیل حمله موشکی به فرودگاه فرودگاه اربیل عاملان حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به عملیات موشکی پهپادی وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و تنها یک بخشی از یک نیرو بود.

وی افزود: ما آن شب در این عملیات تنها از ۲۰ درصد از امکاناتی که برای عملیات فراهم شده برای تنبیه استفاده کردیم و برای همین ۲۰ درصد هم یک صف آرایی عجیب و غریبی شد.

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: آمریکایی‌ها که گفته بودند ما دخالت نمی‌کنیم کاملا دخالت کردند و آمدند کنار رژیم صهیونیستی و رژیم هم حملات به مناطق شمال و محور حزب الله و غزه را تعطیل کرد و حتی یک بدون سرنشین هم در آن مناطق نداشتند و همه را به سمت ایران بسیج کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه ادامه داد: آمریکا، انگلیس و فرانسه به کنار رژیم صهیونیستی آمدند و بسیاری از کشور‌های اطراف هم به این رژیم کمک کردند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما رزم ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابر خودشان را آوردند و آن شب تنها ۲۰ درصد توان نیروی هوافضای سپاه صرف مقابله با آمریکا و انگلیس و فرانسه و همه اینها شده بود و با این حال پیروزی بزرگ حاصل شد.

سردار حاجی زاده گفت: این پیروزی به برکت خون شهدا و تدبیر و تصمیم مقام معظم رهبری و دعا و تبلور اراده مردم بود.

منبع: تسنیم

tags # اسرائیل ، سپاه سایر اخبار قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟ اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟

دیگر خبرها

  • ناگفته های سردار حاجی زاده از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • موج حمله موشکی جدید از لبنان به اراضی اشغالی
  • فیلم/ حمله موشکی سرایا القدس به نیروها و ادوات جنگی اشغالگران در نتساریم
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی