Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مهاجم آرژانتینی سیتیزن ها مورد توجه باشگاه های زیادی قرار گرفته است.
به گزارش آریا، سرخیو آگوئرو، مهاجم 32 ساله و آرژانتینی باشگاه منچسترسیتی تا پایان فصل جاری با این تیم قرارداد دارد. به نقل از Jose Alvarez Haya از ال چیرینگیتو، هنوز اقدامی از سوی باشگاه منچسترسیتی برای تمدید قرارداد سرخیو آگوئرو صورت نگرفته است و این مهاجم آرژانتینی در تابستان آینده یک بازیکن آزاد محسوب خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه های بارسلونا، یوونتوس، اینتر و پاری سن ژرمن به جذب آگوئرو علاقه دارند و با این مهاجم 32 ساله گفت و گوهایی داشته اند. طی ماه های آتی، آینده سرخیو آگوئرو مشخص خواهد شد.
قرارداد سرخیو آگوئرو در پایان فصل با منچسترسیتی به اتمام می‌رسد و بر اساس ادعای الچرینگیتو سه غول فوتبال اروپا شامل بارسلونا، یوونتوس و اینتر به شکل جدی شرایط جذب این ستاره آرژانتینی ها را مورد بررسی قرار می دهند و قصد دارند او را برای تقویت خط حمله خود به خدمت بگیرند. از طرف دیگر برخی گزارشات حاکی از آن است که پاری سن ژرمن نیز با این تیم ها برای به خدمت گرفتن سرخیو آگوئرو رقابت خواهد کرد. این در حالی است که بارسا به شدت برای تقویت خط حمله خود احساس نیاز می کند و دو تیم اینتر و یوونتوس نیز در ژانویه تلاش بی سرانجامی برای به خدمت گرفتن یک مهاجم تراز اول داشتند.
گفتنی است سرخیو آگوئرو در این فصل 9 بازی برای منچسترسیتی انجام داده و تنها موفق به ثبت دو گل شده است. او بعد از مثبت شدن تست کرونا نتوانسته در ترکیب تیم پپ گواردیولا به میدان برود و از طرف دیگر گزارشات در انگلیس حاکی از آن است که سیتیزن ها برنامه خاصی برای تمدید قرارداد با این ستاره آرژانتینی ندارند و به احتمال قریب به یقین او در تابستان اتحاد را ترک خواهد کرد.
بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستر سیتی یعنی سرخیو آگوئرو آخرین فصل حضور خود در این تیم را تجربه می‌کند و از طرف دیگر هیچ نشانه ای در رابطه با تمدید قرارداد او مشاهده نمی شود. مهاجم آرژانتینی طی ماه های گذشته دائماً با مصدومیت های پیاپی دست و پنجه نرم کرده و اخیراً به کرونا نیز مبتلا شد. در واقع بسیاری از گزارش‌ها در انگلیس حاکی از آن است که او به پایان همکاری خود با سیتیزن ها بسیار نزدیک شده است.
در همین ارتباط نشریه تایمز انگلیس به نقل از سرخیو آگوئرو ادعا کرده که این ستاره آرژانتینی نمی داند در پایان فصل چه اتفاقی رقم خواهد خورد و آیا در جمع سیتیزن ها باقی خواهد ماند یا خیر. در واقع مهاجم 32 ساله تایید کرده که هرگز قصد بازنشستگی ندارد اما در عین حال اضافه کرده که نمی داند در سیتی خواهد ماند یا نه؛ موضوعی که اکنون وضعیت او را در مبهم ترین شکل ممکن قرار داده و به نظر می رسد که آگوئرو را در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است. گفتنی است طی هفته های اخیر برخی شایعات درباره علاقه بارسلونا به جذب سرخیو آگوئرو مطرح شد و گفته می‌شود که خود این بازیکن نیز از حضور در نوکمپ استقبال می کند.
مهاجم آرژانتینی سیتی از اینکه این تیم به دنبال جذب لیونل مسی است، خوشحال است، اما ممکن است خودش شانس بازی کردن در کنار مسی در منچسترسیتی را به دست نیاورد. سرخیو آگوئرو با صحبت کردن راجع به احتمال پیوستن مسی به منچسترسیتی به شایعات در این مورد دامن زد، اما خود او اکنون آینده ای نا مشخص در این باشگاه دارد. اینکه آیا این دو ستاره آرژانتینی در فصل 22-2021 با یکدیگر در یک باشگاه بازی خواهند کرد یا خیر، سوالی است که هنوز کسی پاسخ آن را نمی داند. هم مسی و هم آگوئرو در تابستان به پایان قرارداد خود با بارسا و سیتی خواهند رسید و به عنوان بازیکن آزاد می توانند این دو باشگاه را ترک کنند.
آگوئرو در پاسخ به سوالی راجع به تمایل پپ گواردیولا به امضای قرارداد با مسی، با لبخند گفت: "چه کسی دوست ندارد با لئو بازی کند؟" آقای گل سیتی در ادامه راجع به اینکه در پایان قراردادش فوتبال جزیره را ترک خواهد کرد یا خیر اضافه کرد: "نمی دانم که قرار است در ماه ژوئن چه کنم." ستاره آرژانتینی در دوران حضور موفق خود در منچسترسیتی بسیار الهام بخش بوده و در 379 بازی برای این تیم 256 گل به ثمر رسانده.
او یکی از مهره های کلیدی سیتی در چهار قهرمانی این تیم در لیگ برتر، یک قهرمانی در FA Cup و پنج قهرمانی در کارابائو کاپ بوده و امیدوار است این فصل نیز شاهد بازگشت عنوان قهرمانی لیگ برتر به این تیم باشد.
گواردیولا همچنان مایل به نگه داشتن آگوئرو در لیست بازیکنان خود است هر چند که مصدومیت و بیماری باعث شده این مهاجم تنها در 9 بازی در این فصل برای سیتیزن ها به میدان برود. ستاره سیتی اما پیشتر صحبت از تمایل خود برای بازگشت به ریشه هایش و بازی در تیم ایندپندته، پیش از آویزان کردن کفش هایش، کرده است. آگوئرو دوم ژوئن  امسال 33 ساله خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا یوونتوس اینتر پاری سن ژرمن سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی ستاره آرژانتینی سرخیو آگوئرو سیتیزن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۳۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه تیم فوتبال پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی لورین به مصاف این تیم رفت.

در پایان این بازی شاگردان لوییس انریکه موفق شدند با نتیجه ۴ بر یک میزبان خود را شکست دهند.

در این بازی کیلیان ام‌باپه و عثمان دمبله هر کدام موفق شدند دو بار دروازه لورین را باز کند.

پاریس با این برد ۶٩ امتیازی شد تا مقتدرانه صدرنشین لوشامپیونه شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی لوریان ۱ - ۴ پاری‌سن‌ژرمن + ویدئو
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • لوئیز انریکه: تاریخ پاری سن ژرمن را با فتح چهارگانه می‌نویسیم