Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مدیر کل بهزیستی و بنیاد مسکن کرمان با حضور در محل احداث مسکن مددجویی موسوم به طرح فدک از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل مربوط به این منازل قرار گرفتند.

 عباس صادق زاده، مدیر کل بهزیستی استان کرمان در دیدار با مددجویان ساکن در این منازل گفت: پروژه فوق که به دلیل جا نمایی غلط از ابتدای ساخت در محلی خارج از محدوده خدمات شهری اجرا شده تاکنون بار‌ها با یاری مسئولین و خبرنگاران مورد بازدید قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متاسفانه با جانمایی اشتباه محل احداث این منازل، مشکلات متعددی برای مددجویان به وجود آمده که دسترسی نداشتن آنان به خدمات عمومی شهری از جمله مشکلات ساکنین این منازل است.

صادق زاده تصریح کرد: پس از طرح مشکل و با پیگیری‌های مستمر مددکاران بهزیستی و خود مددجویان مقرر شد، مشکل فوق به نحو شایسته‌ای مرتفع شود.

او عنوان داشت: در همین رابطه پس از طرح راهکار‌های موجود مقرر شد، با ورود مسئولانه بنیاد مسکن و اختصاص زمین مناسب به همراه کمک‌های قانونی ممکن و تسهیلات ارزان قیمت در کنار کمک‌های مجدد بهزیستی در قالب مشارکت بلاعوض، احداث مسکن مناسب در محل جدید انجام شود.

سلطانی نژاد، مدیر کل بنیاد مسکن استان کرمان نیز در این بازدید گفت: برای جبران اشتباه پیش آمده و رفع مشکل این مددجویان، باید زمین مناسب اختصاص یابد.

 او افزود: با تخصیص کمک‌های قانونی و مصوب، کمک‌های دیگری در قالب مشارکت از سوی بنیاد مسکن برای احداث منازل جدید انجام خواهد شد که تحقق این مهم، مستلزم همراهی و همکاری موثر خود مددجویان در امر پیگیری مراحل مختلف احداث خواهد بود.

این مسکن‌ها در محدوده سیدی جنب ساختمان سپاه ثارالله واقع شده اند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی کرمان احداث مسکن بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین آغاز ساخت این واحد‌های مسکونی، اظهار داشت: این واحد‌های مسکونی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۹۰۰ مترمربع با احداث می‌شود.

وی افزود: یکی از بخش‌هایی که در جهش تولید بر آن متمرکز شده‌ایم بخش مسکن است.

حیدری اضافه کرد: تلاش می‌شود در حوزه نهضت ملی مسکن در قالب گروه‌های ساخت از توان مردم برای احداث مسکن استفاده شود.

بیشتر بخوانید

آغاز عملیات ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهرستان اردل

وی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده امسال در بحث ساخت مسکن جهش خوبی در این بخش ایجاد می‌شود.

حیدری بهره برداری از سیستم پمپاژ آبرسانی به ۳۶۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی روستای گل سفید و همچنین بهره برداری از طرح آبرسانی و گازرسانی به روستای کهن دژ را از دیگر طرح‌های افتتاحی در بخش ناغان شهرستان کیار عنوان کرد.

وی بیان داشت: تلاش می‌شود با رفع مشکلات روستا‌ها و ایجاد زیرساخت‌های لازم در بخش صنعت، کشاورزی، گردشگری و راه شرایط مهاجرت معکوس از شهر‌ها به روستا‌ها را فراهم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • معرفی مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ