Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود طهماسبی در آیین رونمایی از سامانه «سیستم اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS)»، سامانه «مدیریت حمل و نقل بار» و سامانه «سبزینه» گفت: براساس برآورد‌های انجام شده بیش از ۸۰ هزار خودرو در حوزه حمل و نقل بار در شیراز به صورت رسمی و غیررسمی در شیراز در حال فعالیت هستند، اما تنها ۸ هزار خودرو توسط شهرداری ساماندهی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز بیان کرد: زیرساخت‌های ترافیکی، فرهنگ رانندگی و توزیع نامتوازن خدمات در گستره شهر‌ها یا به عبارتی تمرکزگرایی در ارائه خدمات از جمله چالش‌هایی است که امروز در حوزه ترافیک در شهر‌ها با آن مواجه هستیم.

او ادامه داد: یکی از رسالت‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز، مدیریت حمل و نقل و ترافیک در این کلانشهر است و این موضوع موجب شد تا در سازمان حمل بار با انجام کار کارشناسی، با همکاری سازمان فاوای شهرداری، فرآیند‌هایی در قالب یک سامانه تحت عنوان سامانه «مدیریت حمل و نقل بار» برای صدور مجوز‌ها در حوزه حمل بار در دستور کار قرار گیرد.

معاون شهردار شیراز، صدور پروانه فعالیت برای خودرو و صدور پروانه اشتغال و بهره برداری برای شرکت‌های حمل و نقل را از جمله مزایای شاخص این سامانه برشمرد و گفت: در گذشته صدور پروانه فعالیت، اشتغال و بهره برداری در بازه زمانی دوماهه انجام می‌شد، اما با راه‌اندازی این سامانه مراحل صدور پروانه به ۴۸ ساعت کاهش یافته است.

طهماسبی، پرداخت غیرحضوری توسط گوشی هوشمند و سیستم، صدور باربرگ یا کمترین هزینه، خدمات آموزشی و فرهنگسازی و موضوعات رفاهی را از دیگر مزایای این سامانه عنوان کرد.

او تصریح کرد: در صورتی که رانندگان باربرگ را توسط شهرداری و از طریق این سامانه دریافت کنند ما به تفاوت سوخت توسط وزارت کشور به آن‌ها پرداخت خواهد شد و برای خودرو‌های دیزلی نیز سهمیه‌ای مازاد اعمال می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز همچنین از راه اندازی و ایجاد محدوده الیزه در این کلانشهر تا هفته شیراز ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: در شورای ترافیک شهر شیراز این محدوده مصوب شد و اکنون در مرحله فراخوان قرار دارد.

طهماسبی همچنین از کاهش ۳۰ درصدی عوارض صدور پروانه اشتغال، فعالیت و بهره برداری ویژه فعالین حوزه حمل و نقل بار در شیراز تا هفته شیراز خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک شهرداری شیراز حمل و نقل و ترافیک حمل و نقل بار صدور پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۳۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی با درخواست ساکنان شهر جدید سهند برای تمدید تخفیف عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر موافقت کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جریان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی برای افتتاح تعدادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و یک مدرسه برای کودکان استثنایی، دستور داد که تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزاد راه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر تمدید شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • برنامه‌های شهرداری تهران برای کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان
  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده