Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@13:50:19 GMT

وضعیت همراه اول در مشهد مناسب نیست

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۳۳۳۲

وضعیت همراه اول در مشهد مناسب نیست

ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: وضعیت فعلی همراه اول در شهر مشهد مناسب نیست.

محمدرضا کلائی در مراسم رونمایی از اولین دکل اینترنت G۵ همراه اول در منطقه ثامن مشهد اظهار کرد: وضعیت فعلی همراه اول در شهر مشهد با وجود اقتصاد قوی و وجود زیرساخت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، مناسب نیست.

وی ادامه داد: شهرداری مشهد می‌تواند به بهبود اوضاع کمک شایان و زمینه‌هایی را فراهم کند تا وضعیت همراه اول به نقطه مطلوبی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری مشهد را همه‌جوره پای کار خود بدانید. مشکلاتی که به لحاظ زیرساختی و سخت افزاری در این زمینه وجود دارد، می تواند توسط ما جبران شود.

کلائی تاکید کرد: وظیفه ما این بوده که هر آنچه که مردم می‌خواهند در این شهر رقم بخورد و مردم خواستار آن هستند که خدمات همراه اول، بهبود پیدا کند.

وی با بیان اینکه بستری که در حال حاضر برای بحث ۵G کارخانه نوآوری به وجود آمده زمینه مناسبی را برای تحقیق و توسعه فراهم خواهد کرد، خاطرنشان کرد: حوزه‌های فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات می‌تواند یکی از بهره‌برداران جدی این زیرساخت‌ها باشند. امید دارم با مشارکت دوستان بتوانیم از حداکثر توان موجود در مشهد بهره‌برداری کنیم.



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، کلائی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد با همکاری همه دستگاه‌ها زیر ساخت‌هایی که برای فیبر نوری در شهر مشهد است را به سرانجام برسانیم.

شهردار مشهد عنوان کرد: یکی از خواسته‌های مردم این بوده که همراه اول به عنوان قدیمی‌ترین اپراتور و دارنده بیشترین تلفن دائمی در شهر مشهد خدمات خود را بهبود ببخشد. در این راستا تفاهم‌نامه‌ای را با همراه اول به امضا رساندیم که اولین ثمره آن ۵G در مشهد بوده و امید دارم ظرف چند ماه آینده به صورت محسوسی مردم تغییرات را احساس کنند.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی همراه اول اینترنت 5G شهرداری مشهد همراه اول شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: وضعیت نظافت تهران در مقایسه با پاریس، پایتخت فرانسه، جایگاه بهتری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران امروز در حاشیه مراسم تکریم 800 نفر از پاکبانان که به مناسبت روز جهانی کارگر  و با حضور حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت تصریح کرد: سامانه 137 برای گزارش موارد به شهروندان ارائه می‌شود، با این حال شاهد کاهش تماس‌های مربوط به گلایه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • ایجاد ایست‌کار، گامی در راستای حفظ شان و منزلت کارگران
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب