Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-30@08:07:25 GMT

اصابت دو راکت به منطقه «سبز» بغداد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۳۴۵۸

ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که دو فروند راکت دوشنبه شب به منطقه تحت تدابیر شدیدی امنیتی «سبز» در مرکز بغداد اصابت کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از شبکه تلویزیونی «دجله» عراق، ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه خود آورده است: دو فروند راکت در منطقه سبز بغداد سقوط کرد و تلفاتی در بر نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این بیانیه تاکید کرد که نیرو‌های امنیتی در حال پیگیری موضوع هستند.

پیش از این منابع خبری عراقی از حمله با استفاده از راکت «کاتیوشا» به منطقه «سبز» بغداد خبر داده بودند. به گفته این منابع، آژیر خطر درپی این حمله راکتی در سفارت آمریکا در منطقه سبز به صدا در آمد.

منابع خبری عراقی پیشتر در آماری متفاوت از اصابت یک تا چهار راکت به منطقه سبز و پیرامون آن و زخمی شدن چند نفر در این حمله خبر داده بودند.   اما صابرین نیوز از شنیده شدن صدای انفجارهایی متعدد و شدید در بغداد از سمت سفارت آمریکا خبر داد.

بر اساس گزارش صابرین نیوز؛ صدای آژیر خطر در سفارت آمریکا به صدا درآمده است. سامانه پدافندی سیرام سفارت آمریکا فعال شده است.

صابرین نیوز گزارش داد که دودی از داخل سفارت آمریکا بلند شده است.

هنوز جزئیات بیشتری در این باره نرسیده و هیچ فرد یا گروهی مسئولیت آن را بر عهده نگرفته است.   برچسب ها: اصابت راکت ، بغداد ، سفارت آمریکا ، منطقه سبز ، عراق

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اصابت راکت بغداد سفارت آمریکا منطقه سبز عراق سفارت آمریکا منطقه سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تظاهرات دانشجویان مقابل سفارت اسرائیل در آتن

دانشجویان دانشگاه یونان در حمایت از غزه و همچنین در حمایت و پشتیبانی از خیزش دانشجویی در آمریکا برای دفاع از ملت فلسطین در مقابل سفارت رژیم‌ صهیونیستی در آتن تظاهرات کردند.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • فیلم/ تظاهرات دانشجویان مقابل سفارت اسرائیل در آتن
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین
  • کارشناس مسائل حقوقی عراق: بغداد حق دارد سفیر آمریکا را اخراج کند
  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • (ویدئو) لحظه اصابت پهپاد انتحاری به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو