Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم در روز نخست رقابت‌های جام حذفی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به میزبانی سالن 22 بهمن تهران، حریفان خود را شکست داد تا پیش از بازی سوم مرحله مقدماتی مجوز صعود به نیمه نهایی این مسابقات را کسب کند.

در این دوره از بازی‌های جام حذفی بسکتبال با ویلچر باشگا‌ه‌های کشور هشت تیم حضور دارند که طبق برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در دو گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند و تیم ایثار شیمیدر قم در گروه نخست با تیم‌های، هیات ایلام، هیات گلستان و هیات خراسان‌رضوی رقابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های شهروند آمل، هیات خوزستان، هیات اردبیل و هیات تهران نیز در گروه دوم مرحله نخست این پیکارها رقابت می‌کنند، در شرایطی که بازی‌های مقدماتی امروز به پایان می‌رسد و تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم بعد از برتری مقابل هیات گلستان و هیات خراسان‌رضوی، امروز به مصاف هیات ایلام می‌رود.

نماینده بسکتبال با ویلچر قم قرار بود نخستین مسابقه خود را برابر تیم هیات گلستان انجام دهد اما به دلیل اینکه تیم حریف به موقع در زمین مسابقه حضور نیافت، نتیجه این بازی 20 بر صفر به نفع نماینده قم ثبت شد، ضمن اینکه ایثار شیمیدر قم دومین بازی خود را برابر تیم هیات خراسان‌رضوی انجام داد و با نتیجه نزدیکم 66 بر 64 به برتری رسید.

طبق برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، همزمان با رقابت‌های جام حذفی، مسابقات 3 به 3 ویژه بسکتبالیست‌های جانباز و معلول نیز برگزار می‌شود و تیم ایثار شیمیدر قم در نخستین بازی خود با نتیجه 5 بر 3 هیات خراسان‌رضوی را مغلوب کرد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: بسكتبال شيميدر ايثار جام حذفي قم هیات خراسان رضوی بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال ایران جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ برای حضور در فینال به مصاف برنده دیدار ازبکستان و ویتنام می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • بازی بعدی تیم ملی فوتسال کِی و با چه تیمی است؟
  • صعود تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران