Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@09:56:45 GMT

مرگ یک زن در شیراز در آتش سوزی انبار پوشاک

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۰۳۶۹۰

مرگ یک زن در شیراز در آتش سوزی انبار پوشاک

آتش‌سوزی در خانه‌ای که به انبار پوشاک و پارچه تبدیل شده بود منجر به مرگ زن شیرازی شد.

به گزارش ایران، محمدهادی قانع، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در تشریح این خبر گفت: ساعت 5 و 37 دقیقه بامداد یکشنبه حادثه آتش‌سوزی در یک خانه واقع در خیابان قاآنی جنوبی به آتش‌نشانی اعلام شد. بلافاصله ۵ ایستگاه به‌همراه ۵ خودروی عملیاتی و ۲۰ آتش‌نشان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد محل حادثه یک خانه دو طبقه قدیمی بوده که انواع ضایعات بخصوص پارچه و البسه‌ قدیمی در تمام بخش‌های این خانه شامل حیاط، راه‌پله، اتاق‌ها و تمام فضای داخلی به شکل غیر مجاز و خطرناک نگهداری می‌شد.

قانع خاطرنشان کرد: در زمان حضور نیروهای آتش‌نشانی در محل حادثه، مشاهده شد که به‌دلیل حجم بالای مواد قابل اشتعال هر دو طبقه این ساختمان شعله‌ور شده است. حجم زیادی از دود غلیظ از تمام در و پنجره‌ها به بیرون متصاعد می‌شد به نحوی‌ که نفوذ به داخل اتاق‌ها بسیار سخت بود همچنین به‌دلیل سقف شیروانی این ساختمان و اتصال آن به ساختمان‌های همجوار حریق در حال سرایت به خانه‌های اطراف بود اما آتش‌نشانان عملیات خود را آغاز کرده و موفق شدند آتش را مهار و از سرایت آن به ساختمان‌های اطراف جلوگیری کنند.

پس‌از ورود به خانه مشخص شد زنی میانسال از ساکنین این خانه در همان لحظات اولیه وقوع حادثه جان خود را از دست داده بود.عملیات خاموش کردن آتش و لکه‌گیری پس از 4 ساعت تلاش به پایان رسید.

وی درباره تغییر کاربری خانه‌های مسکونی به انبارهای غیرمجاز گفت: موضوع نگران کننده آن است که این اماکن بدون مجوز و بررسی فنی مراکز ذیصلاح به انبار ضایعات تبدیل شده‌ و افراد به‌صورت پنهانی این اقدام را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: خوزستان/ آب آوردن از رودخانه، جان‌ میثم 14 ساله را در باغملک گرفت احتمال مرگ ۵۰ تن در گمرگ اسلام‌قلعه در خاک افغانستان/ مرز دوغارون در حال تخلیه از خودروها است مرگ قاتل دختربچه 10 ساله قبل از اعدام قتل مادر در کمال خونسردی لینک کوتاه: asriran.com/003EsG

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۳۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران با بیان اینکه این کارخانه تولید مبلمان پلیمری در شهرک صنعتی شمس آباد بود، گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد که شعله‌های آتش بیش از ۶۰ درصد این فضا را دربرگرفته بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ورود آتش نشانی به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: از گسترش آتش جلوگیری شد و حریق اطفا شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه خسارت مالی بالایی برجای گذاشته است؛ گفت: خسارت جانی ناشی از این آتش سوزی نداشتیم.

کد خبر 6090329 علی قدمی

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • خشم پدر، جان همسر و فرزندش را گرفت