Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: برای چالش های بزرگ فوتبال ایران آمدم و امیدوارم این آمدنم همراه با تعامل دولت و مجلس باشد.

«مصطفی آجرلو» دوشنبه شب با حضور در برنامه تلویزیونی مناظره انتخاباتی ریاست فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: برای چالش های بزرگ فوتبال ایران آمدم و امیدوارم این آمدنم همراه با تعامل دولت و مجلس باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شعار من، فوتبال مستقل و قدرتمند است. بنده در بخش خصوصی پایه ریزی های خوبی داشتم که در حال حاضر مشخص است. ظرفیت فوتبال ایران بسیار خوب و ثروتمند است و نباید از بدهی ها بترسیم. من دو طرح جامه و خلاصه دارم که آن ها را بیان می کنم.

آجرلو در خصوص مسایل اقتصادی فوتبال ایران عنوان کرد: فوتبال امروز در دنیا آماتور نیست و ما باید به مدار فوتبال حرفه ای جهان وارد شویم. اقتصاد اصلی ترین موضوع در فوتبال است . آیا درآمد سالانه هزار میلیارد رویاست؟ نه. ما نباید از بدهی بترسیم چرا که می توانیم با ظرفیت هایی که داریم آن ها را پرداخت کنیم.

وی افزود: در باشگاه پاس با اینکه دولتی بود توانستم اسپانسرهای خوبی هم داشته باشم. در تراکتور ۴۵ میلیارد در سال اول و سال بعد هم ۱۰۰ میلیارد درآمدزایی داشتم. باید فوتبال را در چرخه اقتصاد تعریف کنیم. ما در گنجی نشستیم که منابع بسیار زیادی دارد.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ما هم در محتوا نقطه نظر داریم هم در تبلیغات اما مهم تر این است که نباید فکر کنیم پول فقط در خود فوتبال است. پول پیش هوادار و مردم است و ما می توانیم از آن استفاده کنیم. فوتبال برای امروز ما بستر هایی دارد که نمی‌خواهد حتما آن ها را کشف کنیم. اروپا از این امکانات استفاده می کند و ما نیز باید از آن بهره ببریم. امروز زمان دعوا نیست و همه باید با کمک یکدیگر به فوتبال کمک کنیم./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۳۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود

اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اجتماع صادقیون در روز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در میدان صادقیه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403، از ساعت 10 صبح، عزاداران مکتب جعفری به سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه‌السلام برای بیست‌و‌چهارمین سال برگزاری تجمع در میدان صادقیه، جمع شده و به اقامه عزا می‌پردازند.

در این مراسم که با قرائت قرآن توسط استاد هادی موحد امین و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا حسینی همراه خواهد بود، مادحین حاج سعید حدادیان، حاج امیر عباسی، حاج عبدالرضا هلالی، کربلایی علی پورکاوه و کربلایی محمدحسین حدادیان، در عزای این امام همام مداحی خواهند کرد.

تشییع پیکر مطهر شهید گمنام،  فعالیت ده‌ها موکب مردمی، حضور دستجات عزاداری از مساجد و هیئت‌های شمال‌غرب تهران در این اجتماع از موارد دیگر این رویداد مذهبی مهم در پایتخت خواهد بود.

در راستای اجرای این اجتماع، محدودیت‌های ترافیکی نیز از طریق پلیس راهور اعمال خواهد شد که متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • خسارات سیل دبی/ چالش جدید ابرپروژه لاین عربستان
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • شگفتی بزرگ صداوسیما برای مردم ایران؛ صبح بخیر مسئولین!
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • بیماری‌های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام‌های بهداشتی دنیا
  • بیماری های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام های بهداشتی دنیا
  • بزرگ نمایی تحریم، چالش حوزه روابط مالی نفت و دولت
  • درس‌هایی از فوتبال اروپا؛ تبریک به قهرمان