Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شهاب الدین عزیزی خادم در مناظره نامزدهای کاندیداهای فدراسیون فوتبال اظهار داشت:  قبل از اینکه وارد بحث انتخاباتی شویم، باید بگویم که چه مجمع فدراسیون فوتبال من را انتخاب کند یا نه من شکر گزار خدا هستم.

وی افزود: من برنامه ای را در اختیار رسانه‌ها قرار دادم. کار کاملا میدانی و تحقیقاتی انجام شده و با بررسی هایی که صورت گرفته امیدوارم بتوانیم کار را به خوبی پیش ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزد تصدی عنوان ریاست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: در فوتبالی که برنامه حاکم نبوده، امیدوارم با برنامه محوری در راستای مجمع حرکت کنیم و رابطه متقابل با مجمع داشته باشیم.

وی ادامه داد: خود فیفا، فوتبال را یک تجارت می داند. چرا شرکت های صنعتی ترغیب نمی شوند به فوتبال؟ بحث عدم وجود استراتژی برای درآمدزایی است. برای رسیدن به یک مبحث باید آسیب شناسی کنیم. پروژه تجاری سازی در بحث باشگاهی منفی بوده است.

عزیزی خادم ادامه داد: استراتژی،  بازاریابی مدون از برنامه های مختلف و خود برندسازی مجدد فدراسیون فوتبال از جمله برنامه ما است. باید به جزئیات پاسخ دهیم. از تغییر لوگو تا تلویزیون های اینترنتی همه می توانند برای فوتبال درآمدزایی کنند.

وی اضافه کرد: راه اندازی لیگ فوتبال مجازی هم در برنامه من وجود دارد و پیش بینی بودجه نیز صورت گرفته است.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: استفاده از نیروی انسانی با کیفیت در برنامه ما است چرا که هر جایی سیستم کار خوب از خود تولید کرده، برنامه و نیروی انسانی خوب داشته است. باید نیروی انسانی با کیفیت را در برنامه بیاوریم و با استفاده از آنها برنامه ها را اجرا کنیم.

عزیزی خادم اضافه کرد: باید فضا برد-برد باشد در غیر این صورت در سیستم دور خودمان می چرخیم. ما کار مطالعاتی کردیم. باید به سمتی برویم که با برنامه کار کنیم و آموزش ببینیم.

وی تصریح کرد: من فوتبال را یک بنگاه باکیفیت اقتصادی می بینم. باید از نیروی انسانی خوب استفاده کنیم و حتی اگر پیدا نکنیم باید فراخوان بدهیم. زمانی که فوتبال خوب باشد حال مردم هم خوب است.

عزیزی خادم ادامه داد: نقش حاکمیت و دولت. این لایحه سال ها متوقف شده است و بین دولت و مجلس رفت و آمد بود. تنها کاری که فدراسیون می تواند انجام دهد پیگیری است. تنها کاری که فدراسیون می تواند انجام دهد این است که نظرات را بگیرد.

وی ادامه داد:  این لایحه کاهش تصدی گری دولت است. تقویت بنیادهای مالی باشگاه ها و شفاف سازی است. الان این کار باید به روز رسانی شود. مساله مهم و کار ویژه فدراسیون فوتبال صدور مجوز حرفه‌ای است.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: یکی از گرفتاری هایی که در بحث توسعه داریم، نگاه موقتی است. این نگاه برای هر کشوری مشکل ایجاد می کند. فدراسیون من کاملا تعاملی خواهد بود. 

وی گفت: فوتبال دنیا از کرونا ۱۵ میلیارد دلار آسیب دید. فدراسیون فوتبال باید نقش نظارتی را اعمال کند. باید همه نگاه ها پایدار باشد. باید در مورد مباحث پسا کرونا فعالیت زیادی در همه زمینه ها داشته باشیم.

عزیزی خادم تصریح کرد: همه سیستم ها حتی ابرباشگاه های دنیا آسیب دیده اند. باید برنامه اقتصادی داشته باشیم تا فوتبال را توسعه دهیم. هم در بخش باشگاهی هم در بخش هیات استانی؛ البته نه اینکه پول و بودجه دهیم بلکه باید آنها پروژه تعریف کنند ما هم تامین بودجه کنیم. به ویژه در مناطق محروم.

برچسب‌ها تیم ملی فوتبال مجمع انتخاباتی لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال مجمع انتخاباتی لیگ برتر فوتبال تیم ملی فوتبال مجمع انتخاباتی لیگ برتر فوتبال اخبار کنکور فدراسیون فوتبال نیروی انسانی عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما پنج دیدار دیگر داریم و باید تمرکز و تلاش داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:  هیچ بازی برای ما راحت نیست. ما پنج دیدار دیگر داریم و باید تمرکز و تلاش داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم. با بازیکنان که صحبت می‌کردیم همه از اهمیت بازی و اینکه چه مسئولیت بزرگی روی دوش ما قرار دارد، اطلاع داشتند و همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا فردا پیروز شویم.

واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • «فیلمسازی واقعیت مجازی تعاملی» بررسی می‌شود
  • حق داشتن نماینده حقوقی برای تمام شرکت‌ها به رسمیت شناخته شد
  • بنگاه‌های اقتصادی چشم انتظار حل مشکل مواد اولیه هستند
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم