Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس مقتدایی بعدازظهر روز گذشته با انتشار پستی درخصوص اتفاقات رخ داده در جلسه امروز مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: آنچه که امروز در مجلس اتفاق افتاد یک رخداد تاریخی بود.

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شب گذشته آژانس بین‌المللی و سازمان انرژی اتمی ایران در بیانیه‌ای با هم به تفاهم رسیده بودند و ما صبح از آن مطلع شدیم، به همین خاطر از اولین لحظات نمایندگان معتقد بودند دستور کار بودجه تغییر پیدا کند و به این موضوع رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: جلسه غیر علنی طولانی مدتی برگزار شد و دیدگاه‌ها صریح بیان شد، گلایه‌ جدی مردم و نمایندگان آن‌ها این بود که چرا وقتی قانونی وجود دارد و یک قانون چند روز قبل توسط مجلس تصویب شده است، طور دیگری تفسیر شود.

مقتدایی عنوان کرد: در حال حاضر ماده ۲۳۴ که ارجاع رئیس جمهور به قوه قضائیه برای اعمالی که بر خلاف اقدام راهبردی مجلس بوده است رأی آورد و در حال طی کردن مراحل است و هم‌اکنون نیز به کمیسیون امنیت ملی برای برگزاری جلسه فوق‌العاده برای پیگیری بیش‌تر موضوع می‌رویم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز چند دقیقه‌ای هم در صحن علنی خطاب به نمایندگان، ملت ایران و جامعه جهانی صحبت کردم و گفتم مجلس از اجرای قانون خود کوتاه نمی‌آید.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ج۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: ارجاع رئیس جمهور به قوه قضاییه عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی

نیچروان بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081460 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • رئیس جمهور در جلسه هیات دولت: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها