Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا از تکمیل پروژه تعمیرات خوابگاه فرزانگان این دانشگاه خبر داد و گفت: راه‌اندازی گیت ورودی، نصب سقف کاذب در راهرو‌ها، ساخت پله‌های اضطراری و راه‌اندازی بوفه از برنامه‌های انجام شده برای نوسازی خوابگاه‌ها است.

محمد جواد دکامی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از تکمیل پروژه تعمیرات خوابگاه فرزانگان این دانشگاه خبر داد و گفت: پنجره‌های خوابگاه فرزانگان ۱، از آلومینیومی به پنجره‌های UPVC به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی و کاستن از مشکلات دانشجویان ساکن خوابگاه در فصل سرما و همچنین جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل اتاق‌ها در سایر ایام سال تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکامی اظهار کرد: تعمیرات سرویس‌های بهداشتی خوابگاه فرزانگان ۱ و همچنین تعمیر و بازسازی سیستم گرمایشی خوابگاه‌های فرزانگان ۱، ۲ و ۳ با خریداری و نصب ۳ دستگاه دیگ بزرگ به این علت که دیگ‌های سیستم گرمایشی این خوابگاه‌ها به دلیل پوسیدگی و فرسودگی کاملا از مدار خارج‌ شده بودند و چاره‌ای جز جایگزین ‌کردن دیگ‌های جدید به جای آن‌ها نبود، از جمله دیگر اقدامات انجام شده در ماه‌های اخیر است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در ادامه با اشاره به عایق‌کاری پشت‌بام خوابگاه‌های دانشجویی فرزانگان ۱، ۲ و ۳ خاطرنشان کرد: هزینه این تعمیرات از کمک‌های نقدی خیران و مساعدت صندوق رفاه دانشجویان تامین شده است.

وی در خصوص دیگر کار‌های برنامه‌ریزی شده جهت انجام عنوان کرد: ساخت و راه‌اندازی گیت ورودی برای این ۳ خوابگاه دانشجویی، نصب سقف کاذب در راهرو‌های خوابگاه‌ها، ساخت پله‌های اضطراری و همچنین ساخت و راه‌اندازی بوفه در حیاط مشترک خوابگاه‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که با دستور مساعد رئیس دانشگاه و اهتمام معاون اداری مالی و دفتر فنی و خدمات دانشگاه به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

دکایی در پایان از رئیس و اعضای هیات رئیسه و همچنین خیران نیک‌اندیشی که با مساعدت مالی اداره امور دانشجویی را در خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به دانشجویان یاری می‌رسانند تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا دانشجویان نوسازی خوابگاه سرای دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا امور دانشجویی راه اندازی خوابگاه ها فرزانگان ۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۴۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مدیر کل دفتر وزارتی وزارت بهداشت میگوید: در دوسال اخیر ۱۰ هزار تخت خوابگاهی دانشگاهی، به خوابگاه‌های مجردی دانشگاه‌ها افزوده شده و ظرفیت خوابگاه‌های متاهلی دانشگاه‌های علوم پزشکی هم در این مدت افزایش قابل توجه داشته است. 

آقای پورحسینی افزود: در افتتاح صورت گرفته ، یک واحد خوابگاه ۳۳ واحدی به خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان علوم پزشکی اضافه شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت ۵ هزار خوابگاه متاهلی تا پایان دولت
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴