Web Analytics Made Easy - Statcounter

«مهدی اولاد» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نتایج درخشان خود در مسابقات جهانی امارات اظهار داشت: مسابقات پارادوومیدانی امارات یکی از مهمترین گزینشی‌های پارالمپیک به شمار می‌رود و امسال در آن کلاسبندی نیز انجام شد لذا ورزشکاران زیادی از کشورهای مختلف در آن حضور پیدا کردند. من نیز با وجود آنکه ۲ سهمیه قطعی توکیو (پرتاب وزنه و پرتاب دیسک) را سال قبل (۱۳۹۸) کسب کرده بودم به صلاحدید کادر فنی به این مسابقات رفتم تا از شرایط رقابت دور نباشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح مسابقات همچنان تحت تاثیر کرونا بود و  این رقابت‌ها بعد از حدود ۱۸ ماه می توانست آزمون خوبی برای ورزشکاران پارالمپیکی باشد.  

دارنده مدال طلا مسابقات دوومیدانی امارات ادامه داد: در یکسال گذشته تمرینات و مسابقات تحت تاثیر کرونا قرار گرفته بود و این یک آسیب برای تمام ورزشکاران بود. تلاشم این بود که بدنم را آماده نگه دارم و با کمک کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون نابینایان تمریناتم را به صورت مجازی، انفرادی و گروهی پیگیری کردم. در امارات هر چند که رکوردهایم بسیار چشمگیر نبود اما ۲ مدال طلا کسب کردم و این نشان  می‌دهد برنامه مربیانم اجازه نداده که بدنم افت داشته باشد.

اولاد که در این دوره از مسابقات دچار یک مصدومیت جزیی نیز شده بود در این زمینه افزود: در حین مسابقه دچار مصدومیت شدم و این مصدومیت من را نسبت به آینده دچار نگرانی کرد اما مصدومیت آنچنان جدی نیست و منتظر نظر پزشکان هستم. می‌توانم با چند هفته فیزیوتراپی و آب درمانی این مصدومیت را برطرف کنم و بعید می‌دانم نیازی به جراحی داشته باشم.  

وی که یکی از ورزشکاران شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو به شمار می‌رود گفت: چند سال است که در رشته پرتاب وزنه در صدر جدول برترین‌های دنیا هستم و امید دارم که در توکیو بتوانم مدال طلا را برای کاروان ایران به ارمغان بیاورم. رقابت‌های امارات برای من یک آزمون جدی بود. هر چند که برخی از رقیبان در این تورنمنت حضور نداشتند اما واقعیتی که وجود دارد این است  که من بدون توجه به سایرین به کار خود ادامه می‌دهم و تمرکزم بر روی توانایی خودم است.  

او در پایان گفت: در ماده پرتاب دیسک نیز سهمیه المپیک کسب کردم و در توکیو رقابت می‌کنم. امید دارم با تلاش و تمرین مستمر در این رشته نیز مدال خوشرنگی کسب کنم. البته در این راه مربیان، انجمن پارادوومیدانی و مسوولان فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان همراهی لازم و با من دارند و کمیته ملی پارالمپیک نیز شرایط تمرینی را برای من فراهم کرده است.  

برچسب‌ها مهدی اولاد پرتاب دیسک فدراسیون نابینایان کمیته ملی پارالمپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهدی اولاد پرتاب دیسک فدراسیون نابینایان مهدی اولاد پرتاب دیسک فدراسیون نابینایان کمیته ملی پارالمپیک اخبار کنکور مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان اسبق ایران درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین، روابط عمومی فدراسیون جودو نوشت: امیر ملکی‌پور قهرمان اسبق سنگین وزن تیم ملی جودو کشورمان به دلیل عارضه قلبی شب گذشته (جمعه هفتم اردیبهشت ماه) درگذشت.

ملکی پور سال‌ها عضو تیم ملی جوانان و بزرگسالان بود، وی مدال طلای مسابقات جوانان آسیا،چندین مدال در تورنمنت‌های مختلف و چندین دوره قهرمان مسابقات قهرمانی کشور بوده است.

خبرورزشی ضایعه درگذشت مرحوم ملکی‌پور قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا را خدمت خانواده مرحوم ملکی‌پور و خانواده بزرگ جودو تسلیت گفت.

کد خبر 847413 برچسب‌ها جودو ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • سی ام پانک در اسمکدان امروز به روی استیج رفت/ اخبارWWE
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • مصدومیت شرکت کنندگان در مسابقات شترسواری عربستان + فیلم
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم