Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال شاهد کتک کاری و رفتار غیر اخلاقی ملی پوش تیم والیبال شهرداری ارومیه بود. پوریا یلی، پشت خط زن ارومیه در دیدار مقابل شهرداری ورامین پس از استفاده از الفاظ رکیک علیه داور به فیلمبردار حمله و او را مورد ضرب و شتم قرار داد. رفتاری که به سرعت در فضای مجازی منتشر شد و نوجوانان و جوانان زیادی شاهد رفتار غیر ورزشی و غیر اخلاقی ملی پوش والیبال کشور بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته انضباطی فدراسیون در ابتدا پوریا یلی را دو جلسه محروم کرد اما در هفته بیست و نهم پوریا یلی در حالی که باید دوران محرومیت خود را طی می‌کرد به یکباره در زمین حاضر و برای تیمش بازی کرد! حضور یلی در زمین بازی سوالات و شائبه‌های زیادی در اذهان عمومی ایجاد کرده است چرا که رای کمیته استیناف و بخشودگی محرومیت او در سایت رسمی فدراسیون اطلاع رسانی نشده است و حتی تیم سپاهان، حریف شهرداری ارومیه در بازی هفته بیست و نهم با حضور یلی در زمین غافلگیر شد که در نهایت با واکنش تند رحمان محمدی راد، سرمربی تیم سپاهان علیه فدراسیون والیبال همراه شد.

جبار قوچان‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره راهکارهای پیشنهادی برای مقابله با بی‌اخلاقی‌های رخ داده در لیگ برتر والیبال گفت: در وهله نخست، باشگاه‌ها باید ملزم به تشکیل کمیته یا معاونت فرهنگی شوند و کار فرهنگ‌سازی را آغاز کنند. درواقع کمیته فرهنگی نیز باید مانند جلسات آنالیز و تمرین برگزار شود و بازیکنان را نسبت به قوانین مطلع کنند. همچنین بازیکنان و سرمربیان باید حیطه وظایف خود را بدانند.

کارشناس والیبال تأکید کرد: از سوی دیگر، مدیران عامل باشگاه‌ها، سرپرستان و سرمربیان نباید فشار زیادی را بر بازیکن برای کسب برد وارد کنند تا یک بازیکن در شرایط سخت و به دلیل فشار وارد شده، دچار عصبانیت نشود.

وی اظهار داشت: زمانی که بی‌اخلاقی‌ها و ناهنجاری‌ها رخ داد، باید به شدت با عامل تنش‌زا برخورد شود چرا که اگر به شدت با این نوع هنجارها برخورد نشود، ریشه نارضایی‌ها شکل خواهد گرفت. فضایی را نیز باید به وجود آوریم که پس از بداخلاقی‌های رخ داده از سوی بازیکنان، تیم‌ها متضرر نشوند. تمامی این موارد به ابزار نیز نیاز دارد. چشم عقاب باید جایگزین ویدئو چک شود تا خطاهای داوری کاهش یابد. باید فضا را ایجاد کنیم. والیبال ایران امروز جزو هشت تیم برتر دنیا است و ما باید متناسب با همان جایگاه پیشرفت کنیم. در چیدمان داوری‌ها باید دقت بیشتری به خرج دهیم. حساسیت و موقعیت بازی‌ها را در نظر بگیریم و بر اساس آن، چیدمان داوری و ناظران را انجام دهیم.

قوچان‌نژاد در پایان گفت: با تشکیل یک کمیته مشورتی، می‌توان تمام موقعیت‌ها را سنجید و پس از به وجود آمدن کوچک‌ترین ناهنجاری، تنش و بداخلاقی، باید محکم بایستیم تا با آن مقابله کنیم. در چنین شرایطی می‌توانیم فضای آرامی را در والیبال حاکم کنیم. جریمه سنگین مالی تأثیرگذار خواهد بود در غیر این صورت مشکلات همچنان وجود خواهد داشت و در ادامه نیز بیشتر خواهد شد.

کد خبر 5153620 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: جبار قوچان نژاد والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تکواندو تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی هندبال هیات فوتبال استان تهران لیگ برتر تکواندو علیرضا بیرانوند فدراسیون تکواندو ایران والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم گل گهر سیرجان فدراسیون فوتبال اخلاقی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۰۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آحارونوت: زمان آن رسیده کابینه نتانیاهو کنار برود

تحلیلگر سیاسی رژیم صهیونیستی ضمن غیرممکن دانستن ادعای کابینه نتانیاهو درباره رویای نابودی جنبش حماس با عملیات رفح تاکید کرد زمان آن رسیده که کابینه نتانیاهو جایگزین شود.

به گزارش مشرق، «شیمون شفر» تحلیلگر سیاسی روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» امروز گفت: پس از گذشت بیش از ۲۰۰ روز از جنگ، نتانیاهو و گانتس به ما قول دادند که جنگ در رفح حماس را نابود خواهد کرد اما امکان آن وجود ندارد.

شفر در ادامه اظهار کرد: ما الآن باید بهای خواسته شده را بپردازیم و عزیزانمان را به هر قیمتی از غزه برگردانیم تا این جنگ که مانندی برای آن نمی‌شناسیم، متوقف شود، البته ما چیزی درباره ۱۰۰ هزار اسرائیلی که آواره شدند، نمی‌گوییم.

این تحلیلگر افزود: پیدا کردن کلمات برایم سخت است به همین دلیل تنها می‌گویم، کافی است وقت آن رسیده که ما مردم، این کابینه شرور به ریاست بنیامین نتانیاهو را که از پذیرش مسؤولیت نقش خود در فاجعه هفتم اکتبر امتناع کرده و همچنان ما را به سمت پرتگاه می‌برد، جایگزین کنیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو (فیلم)
  • «طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش» جایگزین ۱۷ طرح پتروشیمی شدند
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • (ویدئو) آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • آحارونوت: زمان آن رسیده کابینه نتانیاهو کنار برود
  • چالوس سه روز بسته شد؛ مسافران از مسیر جایگزین استفاده کنند